וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באפי ציידת הערפדים" חוזרת לקולנוע

סדרת הטלוויזיה המצליחה, שהחלה מסרט כושל, תזכה לסיבוב נוסף על המסך הגדול, אך ללא יוצר הסדרה ג'וס ווידון שהגיב: "אני לא אוהב את הרעיון של היצירה שלי בידיים אחרות"

באפי חוזרת, אבל בלי ג'וס ווידון. חברת וורנר בראדרס הודיעה כי היא החלה בהפקת רימייק לסדרת הטלוויזיה המצליחה "באפי קוטלת הערפדים", שירדה מהמסך ב-2003, לאחר שבע עונות. אחד ממפיקי הסרט החדש אמר לבלוג של הלוס אנג'לס טיימס כי הוא מקווה שהסרט יגיע לבתי הקולנוע כבר ב-2012, או אולי אפילו 2011.

מי שנבחרה לכתוב את התסריט היא וויט אנדרסון – תסריטאית חסרת ניסיון, שהגדירה עצמה בראיון ל-LA Times כמעריצה של הסדרה המקורית. "לא ראיתי הרבה טלוויזיה, אבל תמיד ראיתי באפי". אמרה על תקופת התיכון שלה. "זו הייתה התוכנית האחת שהייתי רואה כשהייתי מגיעה הביתה." נכון לעכשיו, לא נבחר במאי לסרט, ולא פורסם מי ישתתף בו.

ג'וס ווידון – היוצר של הסדרה המקורית, לא יהיה מעורב בהפקה החדשה. בתגובה לידיעות, כתב מכתב סרקסטי שפורסם באתר של הערוץ !E בו כתב "תמיד קיוויתי שבאפי תחיה אחרי שאני אמות. אבל, אתם יודעים, אחרי. אני לא אוהב את הרעיון של היצירה שלי בידיים אחרות, אבל אני גם מודע לכך שהרבה יותר ידיים עמלו על הפיכת הסדרה למה שהיא הייתה. ואין בסיס משפטי לשום פעולה חוץ מאנחה בקול רם".

באפי – שהחלה כסרט כושל בשנת 1992, זכתה לרימייק טלוויזיוני ב-1997 ברשת WB, ולאחר חמש עונות נקנתה על ידי רשת UPN בה זכתה לשתי עונות נוספות. הסדרה, שהפכה לקאלט, אף הולידה רימייק בשם "אנג'ל" ששרד 5 עונות, ואת סדרת הקומיקס "באפי – עונה 8" שממשיכה גם כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully