וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע שלומי שבת לא יתארח בהופעה של עופר לוי?

חגי אוזן

23.11.2010 / 17:57

רגע לפני ההופעה בהיכל התרבות בתל אביב, שבת הודיע כי לא יגיע לאירוע, למרות פרסומים קודמים. מנהלו של שבת: "נקבעה לו הופעה בחו"ל". מנהלתו של לוי: "לא קרה ביניהם כלום"

שלומי שבת ביטל את השתתפותו בהופעה של עופר לוי בהיכל התרבות שתיערך מחר (רביעי), כך נודע לוואלה! תרבות. הסיבה הרשמית: שבת קיבל הצעה להופעה גדולה בחוץ לארץ. הסיבה הפחות רשמית: חילוקי דעות בין שבת לעופר לוי. מקורבים להפקה סיפרו לוואלה! תרבות כי עופר לוי הציע לשלומי שבת להקליט איתו את השיר, אותו הם היו אמורים לבצע מחר. לוי אפילו עיכב לשם כך את צאת אלבומו לחנויות. שבת, ניסה להתחמק באלגנטיות ואילו לוי הגיב בבוז אופייני וטען כי זה יהיה כבוד עבור שבת להקליט איתו. מכאן, הדרך לביטול השתתפותו של שבת היתה קצרה.

"היתה לנו הופעה אחרת, זה לא הסתדר בלוח הזמנים והיינו חייבים לוותר", אומר בתגובה מנהלו האישי של שבת, בני מנשה, שטוען כי ההופעה נפלה על מועד החזרות שהם צריכים לעשות לצורך ביצוע השיר.

ולא ידעתם על ההופעה הזאת לפני שקבעתם עם לוי?

מנשה: "זאת היתה הצעה שהתנדנדה ושלומי זרם עם ההזמנה של עופר לוי להופיע איתו. ככל שהתקרבנו למועד המופע, ההצעה מחוץ לארץ היתה יותר פרקטית וסגרנו עליה".

היחסים בין עופר לוי לשלומי שבת תקינים? זה נכון שלוי הציע לשבת להקליט איתו דואט?

מנשה: "היחסים ביניהם מצוינים. אנחנו אפילו מתכוונים להגיע להופעה מחר. לגבי ההצעה של הדואט זה לא ידוע לי ובכל אופן זאת לא הסיבה לביטול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחסים תקינים? עופר לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהלת של עופר לוי, שהיא גם אחותו, חגית לוי-טולדנו מסרה בתגובה: "לא קרה כלום בין עופר לשלומי, הכל בסדר ביניהם. לשלומי פשוט נכנסה הופעה גדולה בחוץ לארץ עם הרבה כסף. אתה היית מוותר?".

ומה תגידי לקהל שמצפה לראות את שלומי שבת?

לוי-טולדנו: "הקהל רוצה לראות את עופר, את עופר לוי. חוץ מזה כבר הורדנו את השם של שלומי מהמודעות. אין מה לעשות, דברים כאלה קורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully