וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תור הזהב של הדג נחש

עינב שיף

24.11.2010 / 7:30

"6", אלבומה האחרון של הדג נחש, הגיע למעמד אלבום זהב שייחגג בהופעה מיוחדת בהאנגר 11 בתל אביב. "זה בזכות ההתמדה", אומר גיא מר, שלא פוחד גם מלהגיע לקיסריה

ההופעות המלאות והתגובות המצוינות ברדיו כבר רמזו שהדג הנחש הפכו לאחד ההרכבים הגדולים בישראל, אבל עתה ניתנת לכך גם גושפנקה מספרית: "6", אלבומה האחרון של הלהקה, הגיע למעמד אלבום זהב (מכירת 20,000 עותקים), לצד אלבומה הקודם, "בעזרת הג'אם" שגם הגיע להישג המכובד. המאורע ייחגג בהופעה בהאנגר 11 בתל אביב ב-6 בינואר, עם האורחים שב"ק ס', רד בנד והג'ירפות במסגרת מופעי "גולדסטאר סאונד סיסטם".

"האמת היא שזה הגיע מאוד מהר", אומר חבר הלהקה האם.סי גיא מר. "אנחנו לא יכולנו לדעת שזה יגיע, אבל ראינו שהדיסק מושמע ושהקהל שר את המילים בהופעות כאילו מדובר באלבום ישן. נחמד שזה משתקף גם במכירות, בעידן שבו לא קונים דיסקים".

אתם גם לא מוכרים שמפו. יש לכם שירים חברתיים ופוליטיים.

"אני חושב שפה משחק הקטע של ההתמדה. אנחנו מתעקשים לעשות את מה שאנחנו עושים הרבה זמן, כך שגם מי שזה לא הכוס תה שלו השתכנע. הדיסק הזה פתח לעוד אנשים את הדרך אלינו".

הדג נחש. עמית ישראלי
"האלבום של הקאלסיקות". הדג נחש/עמית ישראלי

היה רגע שבו הבנתם ש-"6" הוא האלבום שישדרג אתכם?

"תראה, כבר לפני שהקלטנו אותו, התייחסנו אליו כאל אלבום הקלאסיקות של הדג נחש. הדיסק הזה נעשה עם הרבה מאוד מיקוד וזה עבר החוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אתם מופיעים זמן רב בחו"ל, האם אתם חושבים להעביר לשם חלק מהפעילות שלכם?

"אנחנו פעמיים בשנה בארצות הברית, אנחנו מתמידים גם בזה כבר כמה שנים ושמחים לראות שהפעילות שלנו גדלה ומגיעה לעוד אנשים. עכשיו, כשחלק מהשירים באנגלית זו נקודת חיבור נוספת שדרכה יבינו על מה אנחנו מדברים. נמשיך להופיע בארצות הברית ובאירופה, אנחנו כל הזמן עובדים על להגדיל את נפח הפעילות שלנו שם".

יש לכם בכלל לאן להגיע בארץ?

"בטח נפתח קיסריה, לא?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully