וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים 93

אלון עוזיאל

24.11.2010 / 7:30

מה יביא לילדים את החורף מהר יותר - שירי כריסמס נוגים או שיתופי פעולה בין ניקי מינאז' ודרייק, אמינם ודרה, ג'יי-זי והפרודיג'י?

Memoryhouse / These Days - 00:00

Memoryhouse. Andy Sheppard, GettyImages
ניקו 2010. Memoryhouse/GettyImages, Andy Sheppard

לפני חצי שנה ממורי האוס שחררו את הקאבר היפיפה הזה ל-"These Days" של ג'קסון בראון (המוכר יותר בגרסה המושלמת של ניקו) אבל איכשהו גיליתי אותו רק עכשיו והוא התאים למצב הרוח שלי באופן מושלם: הפסימיות הלא ברורה, הניסיון להדחיק, הוויתור העצמי. כן, הפכתי לדאונר ואני מאשים את החורף שמסרב להגיע. בכל אופן, הגרסה של ממורי האוס לא מאוד שונה מזו של ניקו - פשוט צריך מדי פעם לרענן קצת את הקלסיקות האלו, בעיקר בשביל שלא נרגיש כמו זונות של נוסטלגיה.

Atlas Sound / Wild Love - 02:46

אטלס סאונד. Dimitrios Kambouris, GettyImages
יודעים לפנק. אטלס סאונד/GettyImages, Dimitrios Kambouris

דירהאנטר ולהקות הבת שלה יודעות להעניק אהבה למעריצים שלהם, ואחת לכמה זמן, ברדפורד קוקס - או מישהו אחר מהחבורה הזו - מעלה לבלוג של הלהקה אלבומים שלמים שלה שלא יצאו באופן רשמי. השבוע, יום אחר יום, הגיעו שני אלבומים של אטלס סאונד תחת השם "Bedroom Databank". תורידו את שניהם מהלינקים המצורפים.

Slow Loris / Julie Don't Know - 05:10

אפרופו דיסקים להורדה בחינם, גם ל-Slow Loris יש אחד כזה, שיצא עכשיו, מספר חודשים לאחר האי-פי המצוין "Dream/Vacation". הכיוון של האלבום החדש הוא בדיוק כמו אותו האי-פי - רוקנרול איטי וחולמני שמוציא את הכיף מ"כיף חיים".

The Boy Least Likely To / Christmas Isn't Christmas - 08:13

Best Coast & Wavves / Got Something For You - 11:20

The Boy Least Likely To. Andy Sheppard, GettyImages
אלמלא ישו, לא היו שירי קריסטמס. Boy Least Likely To/GettyImages, Andy Sheppard

שירי הכריסמס מתחילים לעוף אלינו בכמויות מסחררות וזה תמיד מחמם את הלב. פאק, למה לנו אין חגים אסתטיים ושמחים כל כך? חנוכיות, מצות וגבינות זה הכי טוב שיכולנו להמציא? סיריאסלי? מתוך מגוון שירי הכריסטמס שהגיעו לכונן הקשיח שלי השבוע בחרתי את השניים היפים ביותר: דה בוי ליסט לייקלי טו, שלא אוהב את הכריסטמס שלו בלעדיה, וקשה לי שלא להסכים איתו, כי היא משהו משהו; ושיתוף הפעולה של ווייבס ובסט קוסט שהחליט לעזוב את חדר המיטות ולהתכנס מתחת לעץ האשוח.

Silk Flowers / Band of Color - 13:11

מכירים את הלהקות האלו ששמעו המון ג'וי דיוויז'ן בילדות ואז הסולן שלהם נשמע בדיוק כמו איאן קרטיס? אז ככה.

Dels feat. Ghostpoet / Trumpalump (Joe Goddard Remix) - 15:31

מכירים את זה שחצי מהראפרים הבריטים נשמעים כמו רוטס מנובה? אז ככה. רק שבמקרה הנוכחי זה קצת יותר מרשים כי ג'ו גודארד מהוט צ'יפ סיפק רמיקס והקפיץ את השיר באיזה 90 רמות.

Keepaway feat. Das Racist / Zoo Too - 20:02

Das Racist. Roger Kisby, GettyImages
האמינם של האינדי. דאס רייסיסט/GettyImages, Roger Kisby

מאז האלבום האחרון שלהם דאס רייסיסט לא מפסיקים לעבוד ולהתארח. כשהם הגיחו פתאום על שיר של קיפאווי, שרחוקים מהיפ הופ בערך כמו שרון חולדאי מרחיק את תל אביב מלהיות עיר שכיף לחיות בה. קיפאווי בקטע של אווירתיות כמעט מדורתית שאיכשהו מצליחה להישמע אורבנית, ודאס רייסיסט הם האמינם של האינדי. ביחד יצא קצת מוזר, אבל מגניב ממש.

Nicki Minaj feat. Drake / Moment 4 Life - 23:33

ניקי מינאז'. Jason Merritt, GettyImages
שורפת או לא שורפת לדרייק את המיקרופון? ניקי מינאז'/GettyImages, Jason Merritt

הבום! של השבוע הוא "Pink Friday", אלבום הבכורה של ניקי מינאז' שסופסוף דלף מספר ימים לפני שיצא באופן רשמי ביום שני. ניקי היא המלכה הנוכחית של העולם - זה כבר ברור וגם אפרט על כך שבוע הבא בביקורת מלאה. בינתיים, קבלו אותה בדואט עם דרייק - אולי כן ואולי לא הבעל שלה, הם אוהבים לשחק על הספק - כששניהם שורפים את המיקרופון ונותנים כבוד לסנדק, ליל וויין.

Dr. Dre feat. Eminem / I Need A Doctor - 28:08

ד"ר דרה. Frederick M. Brown, GettyImages
יותר אמינם אבל מילא. דוקטור דרה/GettyImages, Frederick M. Brown

ואם כבר בסנדקים וכבוד עסקינן, אז קבלו את השיר החדש של דוקטור דרה - השני שהגיע תוך שבוע - שאמור להיות חלק מ-"Detox" המצופה, שממאן להגיע כבר יותר מעשור. השיר הנ"ל נשמע יותר כמו שיר של אמינם משל דרה, בגלל הפזמון הרכרוכי והעובדה שרוב ההיפ הופ בשיר מגיע מסלים שיידי, שמתבכיין על זה שהוא התגעגע, שהוא צריך רופא, ושדרה חייב לחזור כבר למשחק.

Jay-Z / 99 Problems (The Prodigy Remix) - 32:45

ג'יי זי. Astrid Stawiarz, GettyImages
מאיפה שלפו פתאום את הפרודיג'י? ג'יי-זי/GettyImages, Astrid Stawiarz

לא כל כך ברור לי מאיפה פתאום צצו הפרודג'י שוב, איך הם קשורים לג'יי-זי ולמה לעזאזל הם עשו לו רמיקס, אבל אני חייב להודות שהתוצר נשמע לא רע בכלל. אגב ג'יי-זי, השבוע יצא לאיש אוסף להיטים מוצלח וגם דלף שיר אחד, באיכות לא משהו, מתוך האלבום המשותף שאמור לצאת לו עם קניה ווסט. אמשיך לעדכן אתכם, מן הסתם.

Girl Talk / Every Day - 37:08

גירל טוק. GettyImages
גירל טוק/GettyImages

גירל טוק חזר עם עוד אלבום, עוד מאשאפים ועוד כמה מאות סמפולים. על הנייר זה נשמע מדהים, אבל בפועל קשה לי להתרגש. אי אפשר לשים את האצבע על מה בדיוק השתנה, הרי המוזיקה שלו פחות או יותר נשארה בשלה, אבל הפעם זה מרגיש לי עמוס ומבלבל ובעיקר מעייף. למיקס נכנס הקטע האחרון באלבום - הוא רגוע יותר, אז התמודדתי איתו בשלום.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully