וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיקי סרטים יגיעו לישראל לכנס מפיקים בינלאומי

עינב שיף

25.11.2010 / 12:56

גרג ברנמן, מפיק "בילי אליוט" ו-וונדי ג'אפט, מפיקת "אני לא שם" וסרטים נוספים, יהיו בין האורחים שיגיעו לכנס בסוף דצמבר שיעסוק ביחסים שבין במאים, מפיקים ותסריטאים

שורת אורחים בינלאומיים יגיעו לישראל לרגל כנס מפיקים בינלאומי שייערך ב-12 וב-13 בדצמבר, במסגרת הכנס השנתי של איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בישראל, בשיתוף איגודי הבמאים והתסריטאים.

בין האורחים נמצאים גרג ברנמן, מפיק "בילי אליוט", וונדי ג'אפט שהפיקה את "אני לא שם", "הג'וב האיטלקי" ו"הנוכלים בלום" ואורחים נוספים. הכנס יעסוק ביחסי הגומלין בין מפיקים, תסריטאים ובמאים בתהליך יצירת הסרט.

"ההפקה הקולנועית והטלוויזיונית מתנהלת תמיד על ידי משולש הזהב - מפיק תסריטאי ובמאי אשר כסף ויצירה מתערבבים בו באופן גורלי", אמור יו"ר איגוד המפיקים, מוש דנון. "היצירה צריכה להיות גוש הרמוני – גם עסקי וגם תכני .המשולש הוא בבחינת הכרחי ורצוי שיעבוד באופן הרמוני, מה שמסביר כמובן את הבחירה בנושא של הכנס ואת חשיבותם של הנושאים שיועלו בו".

"ייחודו של הכנס הן בשיתוף הפעולה עם איגודי הבימאים והתסריטאים והן בעיסוק בשילוב הזה ובאפשרויות המגולמות בו", מוסיף דנון. "כמובן שבעבר התאספו כולם יחדיו, אבל מעולם לא שיתפו פעולה בכזה אופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully