וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון בוסקילה - "תאהבי אותי הלילה"

עינב שיף

28.11.2010 / 8:00

שמעון בוסקילה חוזר עם סינגל חדש, "תאהבי אותי הלילה", ומספר על הפוטנציאל הלא ממומש: "אני לא מוציא שיר כל שבוע, גם ורסאצ'ה לא יעצב לך מכנסיים תוך חודש". השמעה וראיון

יח"צ - חד פעמי

"תינוק בא לעולם", כך מגדיר שמעון בוסקילה את השיר החדש שלו, "תאהבי אותי הלילה" שיוצא היום (ראשון) להשמעה באינטרנט וברדיו. השיר נועד לקדם אלבום חדש של בוסקילה שייצא בהמשך השנה, במקביל להמשך הסיבוב המשותף לו ולשירי מימון. בשיר עצמו, בחר בוסקילה בקצב מהיר ומעט שמח יותר משירים שהוציא בעבר.

"חיפשתי משהו אחר", הוא מספר לוואלה! תרבות. "החלטנו ללכת על משהו אחר, כיפי יותר. זה לא אומר שאני לא אעשה את הדברים הרומנטיים והדברים שבאים מהנשמה ומהלב כמו שעשינו בעבר. עכשיו אנחנו מקדמים את האלבום – וזה שיר טוב לזה".

שמעון בוסקילה.
לא חושב על חתונות. שמעון בוסקילה

חשבת גם שזה מתאים למגמה הים-תיכונית היום? שאלו השירים שעובדים בעצם?

"אני לא חושב על עוד אירוע או עוד חתונה שהשיר הזה יביא לי. אני עושה את מה שאני אוהב ושלם איתו ואם השיר הזה יצא – זה סימן שאישרתי אותו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המעבד שלך בשיר הזה הוא תמיר צור, שמתאים למשימה הזו.

"זו סגירת מעגל, כי תמיר עיבד מוזיקלית את השיר הראשון שלי שפורסם, 'עד סוף העולם' של חיים משה ויואב יצחק כך שעבורי זו סגירת מעגל. הוא בחור מקסים ומאוד מוכשר, לא פלא שהגיע לאן שהגיע".

שמעון בוסקילה. עננה,
לוקח את הזמן. שמעון בוסקילה/עננה

לדברי בוסקילה, באלבום עצמו מתוכננות הפתעות רבות ("שלמה ארצי? אני לא מדבר על זה") ולדבריו, זו עומדת להיות יצירתו השלמה ביותר של האמן שמבלי לשים לב, נמצא במרכז המיינסטרים כבר למעלה מעשור. "אני לא חושב שמיציתי את הפוטנציאל שלי", הוא אומר, "רק 15%".

זה מספר נמוך. אתה חושב שגם לך יש חלק בזה?

"אני לא עובד עם סטופר, אני לא מקליט כל חודש ולא מוציא כל שיר כל שבוע. זה אני, זה האופי שלי – זה לא בגלל היכולות והכישרון שלי. הרי אם תלך לוורסצ'ה או גוצ'י, לא נראה לי שהם יעצבו לך מכנסים תוך חודש. לאמן יש את הדמיון והזמן שלו וגם לי יש את הזמן השאר לא מעניין אותי".

היום כולם שואלים אמנים מהז'אנר מתי קיסריה, כשאתה כבר היית שם.

"אני לא מסתכל על זה, אני הולך לפי הדרך שלי. האמת תמיד מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully