וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינה קראבצקי היא הזוכה הגדולה ב"מאסטר שף"

27.11.2010 / 23:13

ברוב של שני שופטים מול אחד - אייל שני ומיכל אנסקי מול חיים כהן - גברה קראבצקי על אלקנה ביטון ונבחרה למנצחת בעונה הראשונה של תוכנית הבישול המצליחה

קשת

(באדיבות קשת)

לאחר גמר מותח נבחר המנצח בתוכנית "מאסטר שף": אינה קראבצקי היא הזוכה הגדולה בעונה הראשונה של תוכנית הבישול המצליחה. קראבצקי, בת 31 מהרצליה פיתוח, עלתה לארץ מאוקראינה לפני 20 שנה. היא דוגמנית לשעבר, גרושה ואם לילדה בת חמש וחצי.

אל הגמר הגיעו שלושה: קראבצקי, אלקנה ביטון וסמדר וקנין. בתחילה הוטלה עליהם משימה להכין בשעתיים ארוחה של שלוש מנות. בשלב הראשון התבקשו השלושה להכין את המנה האחרונה – מקרונים על פי מתכון של השף הנס ברטלה; לאחר מכן קיבל כל אחד קופסה עם מוצרים ממנה היה צריך להכין את המנה עיקרית; ובהמשך – דג פרידה שממנו נדרש להרכיב מנה ראשונה. בתום המשימה, החליטו השופטים – חיים כהן, אייל שני ומיכל אנסקי – כי קראבצקי וביטון יהיו אלה שיעברו למשימת הגמר.

מנת הגמר של שני הפיינליסטים הוגשה לא רק לשלושת השופטים אלא גם למאה טועמים שנכחו באולפן. ביטון הכין פילה בקר עטוף בעלי מנגולד ובצק עלים עם פירה זעפרן וערמונים, בעוד קראבצקי הגישה סינטה צלויה על קרם ארטישוק ירושלמי וסיגר פירות יבשים ופיצוחים. קהל הטועמים העדיף את המנה של קראבצקי בפער ניכר (80% מול 20% שבחרו במנה של ביטון). לבסוף גם השופטים הלכו עם קראבצקי: אנסקי ושני בחרו בה לזוכה, בעוד שכהן בחר בביטון.

.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully