וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: האינדי הישראלי במחווה לאתניקס

29.11.2010 / 5:46

אנטיביוטיקה, בני בשן, קרוסלה, קוב ואמנים נוספים יופיעו ב-9 בדצמבר באוזןבר בתל אביב בערב מחווה ללהקה של נחמה, קליסקי ושות' לציון 20 שנים להקמתה

זה משהו שלא רואים כל יום: כ-15 שנים אחרי סיום הקרב בין משינה, נציגת הרוק הישראלי, לאתניקס - האנשים שהביאו לכם את אייל גולן, דווקא האינדי הישראלי מתייצב לימינם של זאב נחמה, תמיר קליסקי ושות', בערב מחווה שייערך ב-9 בדצמבר במועודן האוזןבר בתל אביב.

בערב הזה, שנערך תחת השם "היא עוד תשוב" (פראפרזה על "היא לא תשוב" של אתניקס), יופיעו המועדון, אנטיביוטיקה, אבי עדאקי, לברדור לבורטוריז, בני בשן, קוב, בוא לבר, רוצי בובה, קרוסלה, Computer Camp ועוד.

"בשנים האחרונות התחלתי להודות שאני אוהב את אתניקס", מספר יוזם הערב, העיתונאי גון בן ארי. "זה גורר דפוס קבוע: צחוק, פאוזה, ואז הודאה כמה הלהקה רקומה להם לגנים. 'קטורנה מסאלה','כתם הפרי' ו'ציפור מדבר' הם שירים מהזן הנדיר הזה – אהוד בנאי, ברי סחרוף – של מוזיקה שלא יכולה לקרות בשום מקום חוץ מבישראל. אבל בקטע טוב. אז היינו חייבים לעשות להם כבוד. לא כבוד, כבוד זו מילה מגעילה. אהבה".

חגיגות אלו מצטרפות לכוונת הלהקה להוציא אלבום חדש, ראשון מזה 5 שנים. בינתיים, שני הסינגלים שיצאו מתוכו זכו להצלחה בתחנות הרדיו. מי יודע, ייתכן וכשנצא מהחורף, שוב נדע שהוא בא בזכות אלבום של אתניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully