וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הישראלי "אורח" זכה בפסטיבל גראן-אוף בפולין

עינב שיף

28.11.2010 / 20:08

סרטו של רוי קריספל קטף המקום הראשון בקטגורית הדרמה, בפסטיבל המוקדש לסרטים באורך של עד 40 דקות. קריספל: "מרגש לזכות בפסטיבל עם כל כך הרבה סרטים טובים"

הישג נאה לסרטו של רוי קריספל, "אורח": הסרט זכה בסוף השבוע בפרס הדרמה הטובה ביותר בפסטיבל גראן-אוף הנערך בפולין, בו התמודדו לא פחות מ-900 סרטים על פרסים ב-9 קטגוריות. "אורח", בכיכובם של איציק כהן, רינת מטטוב, שני ורצ'יק ועוד, זכה כאמור בפרס הדרמה הטובה ביותר.

"מאוד מרגש לזכות בפסטיבל עם כל כך הרבה סרטים טובים", אמר קריספל לוואלה! תרבות. "זה בא לי בהפתעה כי המתחרים שלי בפרס הקטגוריה הטובה ביותר היו סרטים שהתחרו בקאן ובסאנדנס, חלקם היו עם תקציב גבוה מאד, משהו כמו פי 10 מהתקציב הזעום שבו הופק הסרט שלי. מעבר לכך הם גם היו סרטים מצוינים.

"על הבמה בזמן הזכייה אמרתי שזהו באמת סרט שמתאים לו לזכות בפרס בפסטיבל עצמאי כי ממש נעשה בתקציב אפסי ועם מעט מאוד תמיכה אבל עם מחויבות אדירה של צוות אדיר", הוסיף קריספל. "קודם כל איציק כהן , שחקן עסוק ומוערך מאוד שהאמין בתסריט ובי ונתן מעצמו רק באמונה שהסרט יצליח. עם הופעה אדירה של שני ורצ'יק השחקנית הראשית ושל יונתן עוזיאל ורינת מטטוב. כולם כמובן השתתפו בחינם ועם אהבה גדולה לאמנות הקולנוע".

עתה, ייצא הסרט שהופק על ידי אנה שנידמן וארז אלטוויל, צולם על ידי רם שני ונערך על ידי עוז גוטמן להקרנות ב-24 ערים במזרח אירופה. הסרט עצמו מבוסס על הסיפור "שמן" של ריימונד קארבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully