וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עומר קליין - "Espana"

2.12.2010 / 7:00

הג'אזיסט המצוין מוציא את "Rockets on the Balcony", אלבומו הרביעי, בלייבל של ג'ון זורן ואתם יכולים להאזין לשיר הפותח אותו

יח"צ - חד פעמי

כבר כמה שנים שפסנתרן הג'אז עומר קליין הוא אחת הבשורות של סצנת הג'אז הישראלית בעולם, עם פעילות בינלאומית ובסיס חזק בניו יורק, שם ניגן עם ג'ון זורן ולי קוניץ, לצד פעילות בישראל במופע מיוחד עם רונה קינן, אותה ליווה בסיבוב הופעות לשירי "שירים ליואל" של האחרונה.

עומר קליין. אריאל בשור,
המחמאות של זורן, המוזיקה שלו. עומר קליין/אריאל בשור

עתה, מוציא קליין את "Rockets on The Balcony", אלבומו הרביעי, בלייבל צדיק של ג'ון זורן, וכך אומר עליו זורן, מהמוזיקאים החשובים של סצנת הג'אז-אוונגרד: "עומר הוא פסנתרן צעיר ומרגש. המוזיקה שלו אקזוטית ולירית ומערבת צלילים מזרח תיכוניים עם הספונטניות של הג'אז. לסירוגין אנרגטי ונוגע ללב, 'Rockets on the Balcony' הוא דוגמה יפהפיה לאיך הדור החדש לוקח את המוזיקה היהודית למקומות עמוקים ובלתי צפויים".

קליין מספר שהאלבום מושפע מציטוט של דימיטרי שוסטוקוביץ', שאמר: "אני לעולם לא מתעייף מהעונג שאני מוצא במוזיקה יהודית עממית. היא רבת פנים, היא יכולה להראות שמחה בזמן שהיא טרגית, זה כמעט תמיד צחוק מבעד לדמעות. הם מבטאים ייאוש במוזיקה לריקודים". באלבום השתתפו הנגנים חגי כהן מילוא על הקונטרהבס וזיו רביץ על כלי הקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תאריכי הופעות של קליין בישראל:

15.12 - לבונטין 7, ת"א
16.12 - אולם צוותא, טבעון
17.12 - זאפה הרצליה, מופע צהריים
17.12 - מועדון מיילסטון גן שמואל, מופע ערב
18.12 - לבונטין 7, ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully