וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "ספיידרמן" עלה - ואיתו התקלות

עינב שיף

29.11.2010 / 10:01

המחזמר המבוסס על סיפור איש העכביש, הנחשב ליקר ביותר בתולדות ברודוויי החל בהצגות הרצה, ואיתו לא מעט תקלות מביכות, אחת מהן השאירה את ספיידרמן תלוי באוויר

זה היה אמור להיות הרבה יותר חגיגי: המחזמר "Spider-Man: Turn Off The Dark" עלה אמש (ראשון, שעון ארה"ב) בברודוויי מול 1,900 מאושרים שהצליחו להשיג מקום בפרימיירה המדוברת של המחזמר, שעלותו מוערכת ב-65 מיליון דולר, מה שהופך אותו ליקר ביותר בתולדות ברודוויי.

ראשית, ההצגה החלה באיחור של 24 דקות, עד שכל 1,900 האנשים שהגיעו התיישבו במקומותיהם. לאחר מכן, לקראת סוף המערכה הראשונה, השחקן ריב קרני, המגלם את ספיידרמן, ניסה לבצע פעלול תעופה שהיה אמור לקחת אותו למרפסת שנבנתה, אולם הוא טס אל מעל הקהל ונעצר מעליו, כשמנהל ההפקה קורא במערכת הכריזה לעצור את ההצגה ולהשיב את קרני למקומו.

ההפסקה נמשכה כ-34 דקות והקהל מחא כפיים בעצבנות, כשמנהל ההפקה אמר, על פי דיווח הניו יורק טיימס, "אני יודע, אני מתחנן לסבלנות שלכם". המחזה חודש כ-10 דקות לאחר מכן והופסק שוב לאחר 50 דקות בהוראת מנהל ההפקה. "אני מרגישה כמו בחזרת תלבושות", צוטטה אישה מהקהל בניו יורק טיימס. בסך הכל ספר העיתון 5 הפסקות לא מתוכננות בהצגה, שהחלה ב-18:54 והסתיימה ב-10:09 ודקות.

אלא שבכך לא הסתיימו צרות ההצגה: למרות תגובות חמות של קהל הילדים שהגיע, חלק מהמבוגרים טענו כי לצד האפקטים שלא פעלו היטב, גם הסיפור המלווה את ההצגה לוקה בחסר: "לא בדיוק הבנתי מה קורה שם ולמה דברים מסוימים קורים", אמר מרק טמינלי, מנהל בית ספר למשחק עבור ילדים". מפיקי ההצגה, הצופים לה הכנסות של מיליונים, יצטרכו לקוות שעד הפרימיירה הרשמית ב-11 בינואר, מצבו של המחזמר ישתפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully