וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר עזרא - "כמו שיכור"

30.11.2010 / 8:24

צפו בקליפ החדש של הזמר המפתיע הזה, שמחדש את השיר של זוהר ארגוב תחת הפקתו מוזיקלית של קובי אוז, שאימץ אותו בחום וטוען כי זו הקונטרה למוזיקה הים התיכונית היום

יח"צ - חד פעמי

זוהר עזרא כבר לא חשב שזה באמת יקרה לו. כפי שאפשר לראות בקליפ שלפניכם ל"כמו שיכור" של זוהר ארגוב (מתוך אלבום הבכורה של עזרא), הוא לא אדם צעיר במיוחד אבל המוזיקה זורמת לו בעורקים .

מי שתומך בעזרא, שכבר שיתף פעולה עם אהובה עוזרי ועם שאנן סטריט, הוא קובי אוז, שמפיק אותו מוזיקלית. עזרא גם יצטרף להופעות המשותפות של אוז עם התזמורת האנדלוסית אשדוד. "שאלתי את עצמי, מה היה קורה אילו המוזיקאים שעלו בשנות החמישים מארצות ערב היו נקלטים בטבעיות באוזן הציבורית? איזו מוזיקה הם היו עושים אילו היו מתקבלים באהבה על ידי הממסד, אילו לא היו קמלים בדירות שיכון נידחות?", מספר אוז. "התשובה חייבת להיות מוזיקלית. עליי להפיק אמן ישראלי שיידע לתת כבוד למוזיקה הערבית המפוארת, שייתן קונטרה לז'אנר הים תיכוני האוטומטי המתכתב בעיקר עם מצלצלים. לקחתי על עצמי משימה ליצור אלבום שיש בו נשמה עתיקה, כאילו שנוצר בשנות השישים המאוחרות, אבל עם ידע חדש".

מי שמקשיב לגרסה הזו של עזרא מבין שאוז פשוט צודק. בנוסף, באלבום הבכורה של עזרא ישובצו טקסטים של נתן אלתרמן, מאיר אריאל, אהובה עוזרי, אסי דיין, אלונה דניאל ועוד והגיוון מראה עד לאן האיש מסוגל להגיע.

קרדיטים:

בימוי קליפ: ליאור מולכו
צילום ועריכת קליפ: דנית סיגלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully