וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה חדשה נגד הרופא המואשם בגרימת מותו של מייקל ג'קסון

1.12.2010 / 8:54

לאחר שתביעתו הראשונה נדחתה, אביו של מלך הפופ המנוח תובע מחדש את ד"ר קונראד מוריי המואשם בגרימת מותו כתוצאה מרשלנות

ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל ג'קסון, הגיש אמש (שלישי) תביעה חדשה נגד ד"ר קונראד מוריי המואשם בגרימת מותו של מלך הפופ המנוח כתוצאה מרשלנות. עורך דינו של האב הגיש את התביעה לבית המשפט העליון בקליפורניה בשמו ובשם אמו של ג'קסון ושלושת ילדיו.

בדומה לתביעה הקודמת שהגיש האב ושנדחתה על ידי בית משפט פדראלי, גם כאן טוען ג'קסון כי מוריי טעה כשסיפק לזמר חומר מרדים וסמים נוספים לפני מותו ב-25 ביוני ב-2009. על פי כתב התביעה החדש, מוריי אף ביקש ממאבטח להעלים את התרופות מהחדר בו מת ג'קסון לפני בואם של השוטרים שהוזעקו למקום. על אף שמוריי נשכר על ידי חברת AEG Live, שהפיקה את סדרת המופעים עליהם עמל ג'קסון טרם מותו, היא עצמה אינה בין הנתבעים בכתב התביעה החדש.

הפתולוג שניתח את גופתו של ג'קסון קבע כי מת כתוצאה משימוש בשני משככים מסוג פרופופול. מוקדם יותר השנה, הואשם מוריי על ידי הפרקליטות בגרימת מוות ברשלנות והוא כפר באשמה. אם יורשע הוא צפוי לעד ארבע שנות מאסר.

בסוף השבוע שעבר, הצהיר ג'ו ג'קסון כי הוא קורא לחקירה פדראלית בדבר מותו של בנו. הוא אמר את הדברים בעת מסיבת עיתונאים לרגל השקת ספרו של ליאונרד רואו, היחצן לשעבר של מלך הפופ המנוח. בתוך כך, אתמול יצא שיר שלישי מתוך האלבום החדש של ג'קסון, "Michael", שעתיד לצאת ב-14 בדצמבר ויכיל קטעים מהעיזבון שלו. השיר הראשון שיצא מתוך האלבום גרר טענות של מעריצים ובני משפחה לפיהן מדובר בזיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully