וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבורד: קניה ווסט בראש, ניקי מינאז' שנייה

1.12.2010 / 19:10

הקרב הגדול על ראשות טבלת מכירות האלבומים בארה"ב הסתיים עם ניצחון לראפר הוותיק. טיילור סוויפט זינקה 5 מקומות למעלה

כולם ידעו שהקרב הגדול בטבלת מכירות האלבומים של בילבורד יהיה השבוע בין קניה ווסט לניקי מינאז', והשאלה הגדולה היתה האם התלמידה תצליח לגבור על אחד מרבניה. ובכן – לא. אלבום הבכורה של מינאז', "Pink Friday" אמנם הגיע למקום השני והמכובד לאחר שנקנו 375 אלף עותקים ממנו, אבל היא לא הצליחה לגבור על ווסט. אלבומו החדש, "My Beautiful Dark Twisted Fantasy", מכר 496 אלף עותקים בשבוע שעבר ואלה לא רק העניקו לו את פסגת טבלת המכירות אלא השלימו עבורו רצף של ארבעה אלבומים שמגיעים למספר 1. ביחד, ווסט ומינאז' מעניקים לתעשיית המוזיקה המקרטעת זריקת עידוד: זו הפעם הראשונה זה שנתיים ששני אלבומים מוכרים יותר מ-300 אלף עותקים כל אחד.

אלבומה של סוזן בויל, "The Gift", שהיה במקום הראשון בשבועיים האחרונים, יורד למקום השלישי בטבלה עם מכירות של 263 אלף עותקים. טיילור סוויפט, לעומת זאת, מזנקת חמישה מקומות למעלה לאחר שספיישל חג ההודייה שעשתה עבור רשת הטלוויזיה NBC הזניק את מכירות אלבומה "Speak Now" ב-64% ביחס לשבוע שעבר (סך הכל 241 אלף עותקים נמכרו מהאלבום בשבוע שעבר).

"O Holy Night" של סנסציית הריאליטי ג'קי אוונצ'ו יורד שלושה מקומות אל המקום החמישי עם מכירות של 142 אלף עותקים, וכמוהו גם "Loud" של ריהאנה יורד שלושה מקומות עם 141 אלף עותקים. המהדורה המיוחדת של ג'סטין ביבר, "My World's Acoustic", שנמכרת רק ברשתות וולמרט וסאמז קלאב, נכנסה הישר למקום השביעי עם 115 אלף עותקים.

האלבום החדש של מאי כמיקל רומאנס, "Danger Days: the True Lives of the Fabulous Killjoys", מכר 122 אלף עותקים שהכניסו אותו הישר למקום השמיני בטבלה, ואילו האלבום של ני-יו, "Libra Scale", שיצא לפני כחודש באירופה אך רק בשבוע שעבר בארצות הברית, נכנס למקום התשיעי עם 112 אלף עותקים. סוגר את העשירייה הפותחת – אלבום חג המולד של כוכבי "Glee" עם 108 אלף עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully