וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקר טוב אדון פידלמן" - בתחרות הבינלאומית של סנדאנס

2.12.2010 / 6:38

סרטו של יוסי מדמוני, בכיכובם של ששון גבאי, הנרי דוד, שרה אדלר ונבו קמחי, נבחר להשתתף בתחרות של פסטיבל הקולנוע היוקרתי

הקולנוע הישראלי ממשיך לזכות להערכה בעולם: סרטו של יוסי מדמוני, "בוקר טוב אדון פידלמן", נבחר להשתתף בתחרות הבינלאומית לקולנוע עלילתי בפסטיבל סנדאנס הקרוב. הסרט יוקרן בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל, שייפתח ב-20 בינואר, ויתמודד מול 12 סרטים נוספים מרחבי העולם שנבחרו מתוך 1,073 שהוגשו תחרות הבינלאומית.

"בוקר טוב אדון פידלמן" נכתב על ידי ארז קו-אל ("חמש שעות מפריז) ומככבים בו ששון גבאי, הנרי דוד, נבו קמחי ושרה אדלר. הוא מביא את סיפורו של משחזר רהיטים בשם יעקב פידלמן (גבאי) שנאבק בבנו נח (קמחי) המבקש לסגור את הסדנה שלו ולמכור אותה ליזם נדל"ן. אל התמונה נכנס אנטון (דוד), המגיע לעבוד אצל פידלמן כשוליה ועוזר לו להציל את העסק. אלא שהעניינים מסתבכים עוד יותר כאשר אנטון מתאהב באשתו של נח (אדלר).

פסטיבל סנדאנס מתקיים מדי שנה ביוטה והינו הפסטיבל הגדול ביותר בארצות הברית לקולנוע עצמאי. הוא נוסד ב-1978 על ידי השחקן רוברט רדפורד שממשיך מאז לעמוד בראשו. השנה הפסטיבל ייפתח, כאמור, ב-20 בינואר ויינעל ב-30, אז גם יוכרזו הזוכים במסגרות השונות. בשנה שעברה זכה הסרט התיעודי "שתיקת הארכיון" של הבמאית יעל חרסונסקי בפרס העריכה הטובה ביותר לסרט תיעודי בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully