וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמינם מוביל את המועמדויות לפרסי הגראמי

2.12.2010 / 7:58

הראפר המתקמבק מועמד ללא פחות מ-10 פרסים בטקס היוקרתי ביותר של תעשיית המוזיקה האמריקאית. אחריו נמצא זמר האר אנ בי ברונו מארס עם שבע מועמדויות

ערב גדול לאמינם: האקדמיה האמריקאית להקלטות הכריזה הלילה (רביעי, שעון ארה"ב) על המועמדים לפרסים בכל 109 הקטגוריות של הטקס הגראמי. אמינם מוביל את רשימת המועמדים עם לא פחות מ-10 מועמדויות, כולל מועמדות לשלושת הפרסים הגדולים: אלבום, שיר והקלטת השנה. לצד הראפר המתקמבק, מובילים את רשימת המועמדויות ברונו מארס, הכוכב העולה של האר אני בי, עם שבע מועמדויות, כשאחריו הראפר ג'יי-זי, הזמרת ליידי גאגא והרכב הקאנטרי ליידי אנטיבלום עם שש מועמדויות כל אחד.

קטגוריית האמן החדש הטוב ביותר מתבלטת בבינלאומיות שלה כששני זמרים קנדים – ג'סטין ביבר ודרייק – ושני הרכבים בריטים – פלורנס אנד דה מאשין וממפורד אנד סונס – מצטרפים לזמרת הג'אז האמריקאית אספרנזה ספולדינג בהתמודדות על הפרס.

בנוסף ל-"Recovery" של אמינם, על פרס אלבום השנה יתמודדו "The Suburbs" של ארקייד פייר, "Need You Now" של ליידי אנטיבלום, "The Fame Monster" של ליידי גאגא ו-"Teenage Dream" של קייטי פרי.

השירים המועמדים

השירים המתמודדים על פרס הקלטת השנה, המוענק לאמן ולמפיק, הם "Nothin’ On You" של הראפר B.o.B, שמארח בשיר את ברונו מארס; "Love the Way You Lie" של אמינם, שמארח בשיר את ריהאנה; "Fuck You" של סי-לו; "Empire State of Mind" של ג'יי-זי ואלישיה קיז; ן-"Need You Now" של ליידי אנטיבלום.

שלושה מתוך השירים הללו – של אמינם, סי-לו וליידי אנטיבלום – מתמודדים גם על פרס שיר השנה, המוענק לכותב השיר. שני המועמדים הנוספים בקטגוריה זו הם "Beg, Steal or Borrow" של הזמר ריי לה מונטיין ו-"The House that Built Me" של זמרת הקאנטרי מירנדה למברט.

הזוכים בפרסים יוכרזו בטקס הגראמי שיתקיים ב-13 בפברואר בלוס אנג'לס. בשנה שעברה הובילה ביונסה את רשימת המועמדויות, גם היא - כמו אמינם השנה - עם 10, ובסוף זכתה בשישה פרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully