וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרשת החברתית" כבש את פרסי ה-National Board of Review

2.12.2010 / 23:05

סרטו של דיוויד פינצ'ר זכה בארבעה פרסים, כולל פרס הסרט הטוב ביותר, בטקס שנחשב ליריית הפתיחה של עונת הפרסים

הזוכים בפרסי ה-National Board of Review, הנחשבים ליריית הפתיחה של עונת הפרסים האמריקאית, הוכרזו היום (חמישי) בניו יורק ו"הרשת החברתית" הוא המנצח הגדול. הסרט, המספר את סיפור הקמתה של פייסבוק, נבחר לסרט הטוב ביותר של 2010; במאי הסרט דיוויד פינצ'ר נבחר לבמאי הטוב ביותר של השנה; התסריטאי ארון סורקין לקח את פרס התסריט המעובד הטוב של השנה; והשחקן ג'סי אייזנברג נבחר לשחקן השנה.

פרס שחקנית השנה הלך ללסלי מנוויל על תפקידה בסרט "עוד שנה", ואילו ג'ניפר לורנס לקחה את פרס פריצת הדרך של השנה ובכך השלימה שבוע חלומי ל"קר עד העצם", הסרט בכיכובה שבתחילת השבוע נבחר לסרט הטוב ביותר בפסטיבל גות'ם ולמחרת זכה ללא פחות משבע מועמדויות בטקס פרסי ה-Independent Spirit. כריסטיאן בייל זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב-"The Fighter"; ג'קי וויבר – בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה ב-"Animal Kingdom"; וצוות "גנב עירוני" זכה בפרס האנסמבל הטוב ביותר של השנה.

את פרס סרט האנימציה הטוב ביותר גרף כצפוי "צעצוע של סיפור 3"; את פרס הסרט הזר הטוב ביותר לקח "Of Gods and Men" הצרפתי; ואת פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר קיבל הסרט המדובר "Waiting for ‘Superman’", שעוסק בקריסת מערכת החינוך האמריקאית. כריס ספרלינג זכה בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר על עבודתו ב-"Buried"; ואילו סופיה קופולה זכתה בפרס מיוחד על הישגים בתחום הקולנוע עבור סרטה "Somewhere".

ה-National Board of Review הוא ארגון ללא מטרות רווח המורכב מ-110 חובבי קולנוע, אקדמאים פרופסורים וסטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully