וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעצוע של סיפור 3" מככב בטקס האוסקר של האנימציה

6.12.2010 / 18:18

האקדמיה הבינלאומית לאנימציה הכריזה על המועמדים לפרס האנני. הסרט של פיקסאר פייבוריט לפרס אך יצטרך לגבור על "הדרקון הראשון שלי" של דרימוורקס

דיסני ופיקסאר עשו ברוגז והכריזו על החרמת פרסי האנני, הידועים גם כאוסקר של עולם האנימציה, אבל זה לא מנע מהתאחדות האנימציה הבינלאומית לפרגן ל"צעצוע של סיפור 3" (של פיקסאר) ול"פלונטר" (של דיסני) ולהכריז עליהם היום (שני) כשניים מן המועמדים בקטגוריות סרט האנימציה הטוב של השנה. בצד השניים, יתחרו על פרס הסרט גם "גנוב על הירח" של יוניברסל, "הדרקון הראשון שלי" של דרימוורקס, ו"The Illusionist" של הצרפתי סילבן שומה ("שלישיית בלוויל"). בולטים בהעדרם: "שרק 4" ו"מגה-מוח", שהצליחו מאוד בקופות, "אגדה עם כנפיים" של הבמאי המוערך זאק סניידר ו"אדיוטים ומלאכים" של הבמאי האגדי ביל פלימפטון.

על פניו, נראה כי המועמד המוביל לפרס הוא "צעצוע של סיפור 3", שנחשב גם פייבוריט ברור לזכייה באוסקר. עם זאת, בטקס האנני כבר נפלו בעבר הפתעות - ב-2009, למשל, גבר "קונג-פו פנדה" של דרימוורקס על הפייבוריט "וול-E" של פיקסאר (וגם על "ואלס עם באשיר"), מהפך דרמטי שלא שוחזר בטקס של האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

העונש של פיקסאר הגיע בקטגוריות האחרות: "צעצוע של סיפור 3" מועמד רק בשתיים מהן - הבימוי והתסריט. לעומת זאת, "הדרקון הראשון שלי" מועמד בלא פחות מ-15 קטגוריות.

בצד הפרסים לסרטי קולנוע, מחלקת האקדמיה לאנימציה גם עיטורים להפקות טלוויזיה - השנה, המועמדים בקטגוריית הפקת הטלוויזיה הטובה ביותר באנימציה הם הסדרות "משפחת סימפסון" ו-"פיוצ'רמה", ספיישל חג המולד של "קונג פו פנדה", סרט הטלוויזיה "Scared Shrekless", בכיכובו של המפלץ הירוק, ו-"Arc Troopers", פרק ב"מלחמת המשובטים" מבית היוצר של ג'ורג' לוקאס. הטקס ייערך ב-5 בפברואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully