וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחים, שריפה

דרור רפאל

9.12.2010 / 12:31

איך היתה תחילת העונה של "האח הגדול"? ואיך תסתיים אגדת הילדים "שריפה ביער"? דרור רפאל עושה סדר, ולא שוכח כמובן את בר רפאלי

איך "השריפה ביער" הפכה לאגדת ילדים?

פעם אחת, לפני הרבה הרבה ימים, ביער לא מאוד רחוק, פרצה שריפה מפחידה. מגה שריפה. היא כמעט הבעירה חצי מדינה. את השריפה הדליק ילד רע מעוספיה שהלך לעשן נרגילה וזרק גחל. אם הערבים לא זורקים אותנו לים, אז הם זורקים גחל כדי לשרוף אותנו ביער.

את השריפה היה אפשר לכבות, אם לא היתה מפלצת איומה ביער. למפלצת יש זקן ובגדים שחורים. חוץ מלהסתובב ביער עם ג'ריקנים של בנזין, המפלצת עשתה את כל המחדלים האפשריים כולל הזנחה של שירותי הכבאות. המגה שריפה התפשטה ואף אחד לא הצליח לכבות אותה. אז הגיע קוסם, שקפץ ממקום למקום עם המון מצלמות טלוויזיה כדי להראות שהוא נמצא ויכול לפתור את הבעיה, בתנאי שהבעיה היא יחסי ציבור לראש הממשלה.

המגה שריפה המשיכה לבעור. יום אחד, נחת מאמריקה ה"סופר טנקר". הוא כמו סופר מן, רק של שריפות. מרוב פחד ממנו, השריפה כיבתה את עצמה לבד. ה"סופר" עלה לאוויר ולא נותר גיץ. היום כבר אין שריפה וחזרנו לשגרה. הילד חזר לעוספיה, הטנקר חזר לאמריקה ורק המפלצת האיומה ממשיכה להיות שר הפנים. וכך נחייה באושר ועושר עד עצם המחדל הבא.

למה אין ערוץ טלוויזיה שמשדר רק בר רפאלי?

השבוע פורסם שבר רפאלי וליאונרדו דיקפריו שוקלים להתחתן וגם שליאו שוקל להתגייר. בר חזרה השבוע לארצות הברית ובדרך תקפה צלמי פפראצי. לא חולף שבוע שרפאלי לא מנפקת ארבע ידיעות לתקשורת. היא נוסעת וחוזרת והוא בא איתה והיא שבה איתו. היא מקמפיינת לבגדי ים, היא על השער או שנבחרה להכי סקסית או הכי יפה והכי נכונה. השבוע גם מצרים תקפה אותה כי היא טענה שהם פרימיטיביים.

אפשר להוציא עיתון שכולו בר, או ערוץ טלוויזיה שמשדר רק אותה. בר היא אייקון ישראלי כי היא משתמשת וזורקת. מגיעה אלינו ועוזבת. היא מעדיפה להיות שם, לנטוש אותנו, להתנשא מעלינו ודווקא בגלל זה אנחנו מעדיפים לראות רק אותה.

למי לא הייתי משכיר דירה?

השבוע חמישים רבנים קראו לא להשכיר דירות לערבים. מאז שהרצוג עמד על בימת האו"ם וקרע את ההחלטה המשווה את הציונות לגזענות, אנחנו מנסים להוכיח לכל העולם שהאו"ם צדק.

עם ערבים אין לי בעיה אבל לא הייתי משכיר דירה לער?בים (עם צירה מתחת ל-ר'). הם כבר חתמו ערבות לצד שלישי, ואם יהיו חייבים כסף, מי ישלם עבור הדירה? גם לאראלה ממפעל הפיס לא הייתי משכיר. לא הייתי רוצה שתגור בדירתי אישה שיושבת על הטלפון כל היום ומסבירה לאנשים איך לגזור את הסרט משני צדי המכונית. ארז טל מחפש דירה, שלא יבנה על שלי. אמנם הוא מרוויח יפה והוא גאון, אבל גופו ולבו נמצאים בבית אחר.

גם למרגלית הר שפי, שהתחתנה השבוע, לא הייתי משכיר. מאז שראינו אותה, צנומה עם צמה, היא פיזרה את הצמה והתחברה עמוקות לפחמימות ריקות. וגם לאלי ישי חסר האחריות לא הייתי משכיר. לעידן רייכל ואביב גפן הייתי משכיר אבל לכל אחד לחוד. כשהם ביחד זה יוצא זוועה. להרבה יהודים לא הייתי משכיר אבל לערבים אין לי בעיה. ערבי טוב הוא ערבי שמשלם בזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמה מילים לסיכום תחילת העונה של" האח הגדול"

זה מחקר סוציולוגי מעניין. הכול מניפולציה של ההפקה. הפח הגדול. הפעם הם הגזימו. הם לא אנשים אמיתיים. וואו, כמה ההיא מצחיקה. הם סטריאוטיפים של עצמם. שיואו, כמה ההוא מטומטם. מצחיק כמה שהיא מטומטמת, ועצוב כמה שההוא לא יודע כמה שההיא מצחיקה. עכשיו גם לוקחים כסף על הצפייה במאקו? גנבים. דווקא אחלה עונה הפעם, מאיפה הביאו את האנשים האלה? דווקא חרא עונה הפעם. הדתי בטח יעשה להם בית ספר. הצפונית והערס יתאהבו בטוח. הערס הוא גם הומו? אסי עזר ממש מוצלח. היתה אחלה חרא עונה. מתי העונה הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully