וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא היא אמנית השנה של בילבורד

עינב שיף

10.12.2010 / 10:43

המגזין המדרג רשמית את האמנים המצליחים מסחרית בארה"ב מסכם שנה וקובע - גאגא מס' 1. קישה היא האמנית החדשה המצליחה של השנה, סוזן בויל במקום הראשון בטבלת האלבומים

בוננזת סיכומי השנה בעולם כבר החלה ועתה מגזין בילבורד, אחד הגורמים החשובים בתעשיית המוזיקה האמריקאית, מציג את הנתונים שלו לשנת 2010 וקובע - ליידי גאגא היא אמנית השנה, על פי תוצאות המצעדים השונים. גאגא עקפה את טיילור סוויפט שהגיעה למקום השני, אמינם שהגיע שלישי, ליידי אנטיבלום שהגיעו למקום הרביעי ואת הקישה שהגיעה חמישית.

סוזן בויל הגיעה למקום הראשון בטבלת האלבומים המצליחים של השנה, בזכות שילוב המכירות הפנטסטי בין "I Dreamed A Dream" ו-"The Gift" שהצליחו להיכנס שניהם לתוצאות 2010. אמינם נמצא במקום השני עם ההצלחה הנהדרת של "Recovery". קישה נבחרה לאמנית הצעירה המצליחה ביותר של השנה, תואר בו זכתה גאגא בשנה שעברה. קישה גם זכתה בפרס הלהיט הכי גדול של השנה ברשימת הטופ-100 של בילבורד על "טיק טוק".

דירוג מעניין נוסף הוא של סיבובי ההופעות המצליחים של 2010. ברשימת הטופ-25 של בילבורד נמצא בון ג'ובי, עם רווחים של כ-146 מיליון דולר מ-69 הופעות, כולן סולד אאוט. U2 רק במקום השני עם סיבוב ה-360 מעלות שלהם בפער של 15 מיליון דולר. במקום השלישי נמצאים AC/DC ובמקום הרביעי שוב גאגא, כשהבלאק אייד פיז במקום החמישי - עם 82 הופעות סולד אאוט מתוך 82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully