וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ מדע בדיוני חדש יעלה ב-yes

אמילי גרינצוויג

12.12.2010 / 11:30

The Walking Dead, The Event וסדרות נוספות בז'אנר יעלו בערוץ ייעודי שיעלה לשידור בחברת הלווין בינואר הקרוב

חברת yes משיקה ערוץ מדע בדיוני ופנטזיה לחודשי החורף. בערוץ ישודרו סדרות חדשות מחו"ל שרכשה החברה לשידור, כמו "המתים המהלכים" ("The Walking Dead"), להיט הזומבים מבית AMC, "האירוע" ("The Event") סדרת הדגל החדשה של רשת NBC בכיכובם של ג'ייסון ריטר ובלייר אנדרווד ו"הבלתי רגילים" ("No Ordinary Family") עם מייקל צ'יקליס ("המגן") וג'ולי בנץ ("דקסטר", "עקרות בית נואשות"). הסדרות "המתים המהלכים" ו"הבלתי רגילים" טרם זכו לתאריך שידור.

הערוץ, שייקרא yes Sci-Fi, יעלה ב-15 בינואר 2011, עם שידור בכורה ישראלית ל"האירוע", שתמשיך להיות משודרת בימי שבת. לוח הפריים טיים של הערוץ יכלול פרקים חדשים של "סמולוויל", בימי שני תשודר העונה השישית של הסדרה "על טבעי" ועונה חמישית של "דוקטור הו", עם מאט סמית' בתפקיד הדוקטור החדש. בימי שלישי יוקרנו עונות חדשות לסדרות "מקלט באפלה" ו"כמעט אנושיים" הבריטית. בימי רביעי וחמישי ישודרו "הלוחשת לרוחות", בעונה החדשה והאחרונה בכיכובה של ג'ניפר לאב יואיט ו"קפריקה" מרשת SyFy האמריקאית, הפריקוול לסדרת "באטלסטר גלקטיקה" בכיכובו של אריק סטולץ.

הערוץ ימוקם באפיק 15 והוא ישודר במקביל גם ב-HD באפיק 515 עד סוף חודש יוני. בתום תקופה זו, יירד הערוץ ובמקומו ישוב לאפיק ערוץ הקיץ yes Real בעונה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully