וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: מי יהיו המועמדים לגלובוס הזהב?

עינב שיף

14.12.2010 / 10:40

עונת הפרסים תעלה הילוך עם ההכרזה על המועמדים לפרס השני בחשיבותו אחרי האוסקר. האם גם "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" יהיה בין המועמדים לפרס בקטגורית הסרט הזר?

ההכרזות של תאי המבקרים השונים בארצות הברית על סרטי השנה שלהם התניעה את עונת הפרסים והיום (שלישי) התעשייה כולה תעלה הילוך עת יכריז תא הכתבים הזרים של הוליווד על המועמדים לפרס גלובוס הזהב, הנחשב לפרס השני בחשיבותו אחרי האוסקר, שייערך בסוף פברואר. כך, בשעה 5:00 שעון לוס אנג'לס (15:00 שעון ישראל), נדע האם "הרשת החברתית" אכן יהיה מועמד בקטגוריות סרט הדרמה הטוב ביותר, קטגורית הבמאי והתסריט (כמעט ודאי) וכן קטגוריות המשחק (סיכוי סביר לג'סי אייזנברג בקטגורית השחקן הראשי). לצדו, ייכנסו ללופ סרטים כמו "התחלה", "נאום המלך", "ברבור שחור", "הילדים בסדר", "127 שעות" ועוד, בחלוקה המסורתית בין דרמה לקומדיה.

בישראל, ישאו חובבי הקולנוע המקומי עיניים בציפייה להכרזה על "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" כמועמד בקטיגוריית הסרט הזר הטוב ביותר, אם כי על פני השטח נראה כי סיכוייו אינם גדולים. זאת משום שהשנה נחשבת לחזקה במיוחד בקולנוע הבינלאומי ואילו סרטו של ערן ריקליס לא צבר תאוצה ייחודית מאז זכה בפרס אופיר כאן בישראל. הסרטים שכן מועמדים להיכנס הם "ביוטיפול" של אלחנדרו גונזלס אינאריטו, "Of Gods and Men" הצרפתי, "נערה עם קעקוע דרקון" השוודי, "אני אהבה" האיטלקי, "קרלוס" הצרפתי, "אמא" הדרום-קוריאני ועוד. בהפקת "שליחותו של הממונה" סירבו להתייחס לסיכוייהם בפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully