וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זך נגד "האח הגדול": "הטינופת הנוראה עם הגמד"

שני גורקביץ'

14.12.2010 / 11:11

בראיון לרגל יום הולדתו ה-80, כינה המשורר את הריאליטי המצליח "טינופת" ואת המנחים ארז טל ואסי עזר "שני סריסים". קשת: "הוא מתנגח בטעמם של כחמישית מתושבי המדינה"

שי אוקנין

(באדיבות יומן הבוקר של גלי צה"ל)

"הקהל מצטמצם כל הזמן מפני שהם רואים את הטינופת הזאת של שני הסריסים האלה, הממושקפים או לא ממושקפים, הטינופת הנוראה עם הגמד שקוראים לה 'האח הגדול'" - כך אמר המשורר נתן זך בראיון ששודר הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל.

זך, שהוא גם חתן פרס ישראל, אמר את הדברים בראיון שנערך עימו בביתו לרגל יום הולדתו ה-80 שחל אתמול. זו אינה הפעם הראשונה בה מביע המשורר את מורת רוחו ביחס לתכנים המשודרים בטלוויזיה. בראיון עימו ששודר ביולי האחרון בתוכנית "המקור" של ערוץ 10, אמר זך דברים בוטים ואף גזעניים: "בכל פעם שאני פותח את הטלוויזיה, אז או שמזדיינים שם או שכושים יורים בכושים אחרים. אני לא יודע למה הביאו את הכושים. אולי חשבו שהכושים זה בשביל עדות המזרח. עדות המזרח יקבלו את הכושים, האשכנזים יקבלו את המזדיינים".

בתגובה לדברים שאמר זך על "האח הגדול",נמסר מקשת, זכיינית ערוץ 2 שמשדרת את התוכנית, כי "נתן זך הינו אחד מעמודי התווך של התרבות הישראלית ואנו מאחלים לו מזל טוב ליום הולדתו ואריכות ימים. באמירה זו מתנגח זך בטעמם התרבותי של כחמישית מתושבי מדינת ישראל שחלקם בוודאי נמנה על מעריציו. בכל מקרה, אנו שמחים על הבקיאות שמגלה המשורר בתכני התכנית ועל הידע שלו בהקשר למתמודדים".

מנחי התוכנית, ארז טל ואסי עזר ביקשו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully