וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס קופר, טום ווייטס וניל דאימונד להיכל התהילה של הרוק

שני גורקביץ'

15.12.2010 / 12:56

השלושה הם היוצרים שיזכו להיכנס בטקס השנתי של ההיכל. בתגובה, סיפר קופר כי יופיע עם להקת אליס קופר המקורית בטקס. ניל דאימונד לעומת זאת, ינסה להגיע

הוכרזו שמות האמנים שייכנסו השנה להיכל התהילה של הרוק, בטקס שייערך בתחילת 2011 בניו יורק הזוכים הם כוכב השוק-רוק אליס קופר, היוצר המשפיע טום ווייטס, ניל דאימונד, הזמרת דארלין לאב וד"ר ג'ון. את הזוכים בוחרים חברי ההיכל בעצמם, מבין רשימת מועמדים שפרסמו את אלבום או סינגל הבכורה שלהם לפני 25 שנים לפחות.

האירוע נופל בדיוק במהלך הטור האוסטרלי של דאימונד, וכעת פועלים אנשיו כדי לשנות תאריכים של מספר הופעות על מנת שיוכל להגיע לטקס. "אני לא רוצה להחמיץ את זה", אמר דאימונד, "כל מועדון בו חברים צאק בארי, ליטל ריצ'ארד והאחים אוורלי הוא מועדון שאני רוצה להיות חלק ממנו".

לעומתו, אליס קופר סיפר שמיד כשקיבל את ההודעה על קבלתו להיכל התהילה הוא טלפן לחברי הלהקה המקורית שלו. "אמרתי 'טוב, זוכרים כשהתחלנו בתיכון?' אז הנה אנחנו. זה לקח רק 45 שנים"", אמר קופר. לדבריו, הוא מתכן להופיע עם הלהקה, אירוע נדיר ביותר, שאירע רק פעמים מעטות מאז פירוקה ב-1967. "כל הגיבורים שלי שם, מפיט טאונסנד ל-The Yardbirds ועד לביטלס והרולינג סטונז. אלו כל מי שהאזנו להם כדי להפוך לאליס קופר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully