וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינונה ריידר: מל גיבסון כינה אותי "חומקת תנורים"

18.12.2010 / 9:52

בראיון למגזין GQ, טוענת השחקנית כי השחקן מעורר המחלוקת השמיע כלפיה את הביטוי האנטשימי, המתייחס למשרפות במחנות הריכוז, במסיבה שהתקיימה אי שם בשנות ה-90

מל גיבסון לא יודע נחת: בראיון לגיליון ינואר של המגזין GQ, טוענת השחקנית וינונה ריידר כי השחקן האוסטרלי, שאינו ידוע בחיבתו היתרה ליהודים, כינה אותה "חומקת תנורים" כשפגש אותה במסיבה לפני כ-15 שנים – ביטוי שלכאורה מתייחס למשרפות במחנות הריכוז.

"הייתי באחת מהמסיבות הגדולות האלה של הוליווד והוא היה מאוד שיכור", סיפרה ריידר בראיון, "הייתי עם חבר שהוא הומוסקסואל, והוא (גיבסון) סיפר בדיחה נוראית על הומוסקסואלים. איכשהו הגענו לזה שאני יהודייה. הוא אמר משהו על 'חומקי תנורים' (oven dodgers) אבל לא הבנתי את זה. מעולם לא שמעתי את הביטוי קודם לכן. זה היה רגע מאוד מוזר. אמרתי 'הוא אנטישמי והוא הומופוב', אבל אף אחד לא האמין לי".

ריידר, בת 39, נולדה כוינונה הורביץ וסיפרה בעבר כי רבים מבני משפחתה נספו בשואה. היא קיימה את הראיון הנוכחי לרגל צאתו של הסרט "ברבור שחור", בו היא מככבת לצד יהודייה נוספת – נטלי פורטמן, כאשר שתיהן מועמדות ביחד עם יתר שחקני הסרט לפרס האנסמבל הטוב ביותר של גילדת השחקנים בהוליווד. הסרט עצמו, שביים דארן ארונובסקי, מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרי גלובוס הזהב.

עבור גיבסון, בן 54, דבריה של ריידר מצטרפים לשורה של אירועים שמעיבים על הקריירה שלו ובפרט על "The Beaver", הסרט בכיכובו שביימה ג'ודי פוסטר ושעתיד לצאת בעוד שלושה חודשים. רק בקיץ האחרון, טענה האקסית של גיבסון, הפסנתרנית הרוסייה אוקסנה גריגורייבה, כי היכה אותה ושבר את שיניה וקלטות שפורסמו מיד לאחר מכן חשפו את ההערות האלימות, הגזעניות והשוביניסטיות שהשמיע כלפיה. כחלק מהניסיונות לשקם את הקריירה שלו בעקבות האירועים הללו, לוהק גיבסון לתפקיד אורח ב"דרך לחתונה 2", אך גל המחאות שהליהוק עורר גרר את ביטולו. כל אלה, גרמו לדחיות חוזרות ונשנות ביציאת "The Beaver" בכיכובו, שרק לפני כשבועיים יצא הטריילר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully