וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולט שרידן לא תובעת את יוצר "עקרות בית נואשות"

18.12.2010 / 22:17

כוכבת הסדרה לשעבר הסכימה למשוך את התביעה שהגישה באפריל האחרון נגד מארק צ'רי בגין התעללות פיזית ונפשית

השחקנית ניקולט שרידן, בעבר אחת מכוכבות הסדרה "עקרות בית נואשות", הסכימה אתמול (שישי) למשוך את התביעה שהגישה נגד יוצר הסדרה, מארק צ'רי, ומפיקיה, בגין התעללות פיזית ונפשית. שרידן, שגילמה את דמותה של אידי בריט בסדרה, הגישה באפריל האחרון תביעה על סך 20 מיליון דולר נגד צ'רי בטענה שחבט בה במהלך הצילומים ואז, לאחר שהתלוננה בפני מעסיקיה, דאג לחסל את דמותה ובכך גרם לה לאובדן הכנסה.

בהודעה משותפת שמסרו אתמול באי כוחם של שרידן וצ'רי לבית המשפט העליון בלוס אנגל'ס נכתב כי שרידן, בת 47, מסכימה להסיר את התביעה שלה וחוזרת בה מטענותיה בדבר נזק נפשי ופיזי שנגרם לה. בתמורה, הצדדים הסכימו כי לא תיאלץ לעבור בדיקות פיזיות ופסיכולוגיות לאבחון הנזקים שנגרמו לה לכאורה.

עוד באפריל, כשהגישה שרידן את תביעתה הראשונית, התייצבו יתר כוכבות הסדרה לצד צ'רי ובהצהרה פומבית שפרסמו אווה לונגוריה, טרי הטצ'ר ומרשיה קרוס אמרו כי "זה יהיה בלתי אחראי מצידנו לתת לציבור להאמין שלהיות חלק מהסדרה הזו היא משהו מלבד ברכה". עתה, נותרו על כנם הסעיפים בתביעתה של שרידן על אפליה על רקע מיני ופיטורין שלא בצדק, אם כי לא ברור בשלב זה אם היא תמשיך בהליך התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully