וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרכב פראמור מתכווץ

עינב שיף

19.12.2010 / 0:11

הלהקה הודיעה כי האחים ג'וש וזאק פארו אינם חלק מהלהקה, שנותרו בה שלושה חברים בלבד, בראשות הסולנית היילי וויליאמס. "כבר זמן רב שהם לא רצו להיות כאן", נמסר מהלהקה

מעריצי פראמור בשוק: האחים ג'וש וזאק פארו (הגיטריסט והמתופף בהתאמה) עזבו את הלהקה האמריקאית המצליחה, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם שאר החברים בה. "לפני כמה חודשים, זאק וג'וש הודיעו לנו כי הם מתכוונים לעזוב את הלהקה", נאמר בפוסט שפרסמה הלהקה באתרה הרשמי. "אף אחד מאיתנו לא היה מופתע. כבר זמן רב נראה שהם לא רצו להיות כאן".

"אנחנו רוצים שג'וש וזאק יעשו משהו שיגרום להם להיות מאושרים ואם זה לא כאן איתנו, אז אנחנו תומכים בהם במציאת האושר במקום אחר", הוסיפה הלהקה, שתמנה עתה שלושה חברים בלבד, בראשות הסולנית היילי וויליאמס. הלהקה הבהירה כי אין בכוונתה להתפרק: "אנחנו מקווים שתתעודדו מהעובדה שאנחנו כאן, פותחים עוד פרק במסע שלנו", סיכמה הלהקה.

פראמור נחשבת לאחת הלהקות האמריקאיות המצליחות של השנים האחרונות, בזכות שילוב בין רוק, Pאנק ואימו לכריזמה והאנרגטיות של וויליאמס, שהפכה לדמות פופולרית בקרב הקהל הצעיר בארה"ב וגם מחוצה לה. אלבומה האחרון של הלהקה, "Brand New Eyes" הגיע למקום השני בטבלת הבילבורד ושיר מתוכו, "The Only Exception" אף השתחל לפרק של "glee", כשהיה לשיר היחיד בפרק מחווה של הסדרה לבריטני ספירס שלא בוצע על ידה במקור. הלהקה היתה מועמדת לשני פרסי גראמי והיא מועמדת פעם נוספת בטקס שייערך בינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully