וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבול" של גיא נתיב לפסטיבל הקולנוע בברלין

19.12.2010 / 6:01

זוכה פסטיבל חיפה האחרון, בכיכובם של רונית אלקבץ, יואב רוטמן, מיכאל מושונוב וצחי גראד, יתמודד על פרס דוב הקריסטל בפסטיבל היוקרתי

לאחר שבשבוע שעבר התבשרנו ש"אודם", סרטו מעורר המחלקות של יהונתן סגל, התקבל לתחרות הרשמית של פסטיבל ברלין, רושם הקולנוע הישראלי הישג נוסף: "מבול" של גיא נתיב יגיע גם הוא לפסטיבל היוקרתי ויוקרן במסגרת קטגוריית ה-Generations, שם יתחרה על פרס דוב הקריסטל. המייחד את קטיגוריית ה-Generations הוא שהפרסים המרכזיים בה מחולקים על ידי שני חברי שופטים - האחד מורכב מילדים והשני מבני נוער. עבור נתיב, תהיה זו סגירת מעגל שכן לפני כעשר שנים זכה בדוב קריטסל בקטגורייה זו עם סרטו הקצר בעל אותו שם שהיווה את הבסיס לסרט הנוכחי.

"מבול" הוא הזוכה הגדול בתחרות הקולנוע הישראלי של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה שהתקיים בספטמבר האחרון. הסרט, בכיכובים של רונית אלקבץ, יואב רוטמן, מיכאל מושונוב וצחי גראד, זכה בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר - ששוויו 100 אלף שקלים. בנוסף, זכה הסרט בפרס הצילום שהוענק לצלם פיליפ לבלט ובפרס לתרומה אמנותית בולטת שהוענק לשחקן הצעיר יואב רוטמן על תפקידו בסרט. הסרט מביא את סיפורה של משפחה שנאלצת להתמודד עם חזרתו הלא צפויה של הבן הבכור האוטיסט לאחר ששהה במוסד טיפולי במשך שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully