וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיסלם ביטלה אירוח של אריאל זילבר: "אינו תואם את ערכי הלהקה"

שני גורקביץ'

19.12.2010 / 19:54

אחרי שהזמינה את הזמר להשתתף במופע לרגל 30 שנה לאלבום "רדיו חזק", הודיעה הלהקה כי התבטאויותיו "לא תואמות את ערכיה". זילבר: אולי הם מפחדים שפחות אנשים יבואו"

חברי להקת תיסלם הודיעו הערב (ראשון) כי לא יארחו את הזמר אריאל זילבר בהופעה החגיגית לציון 30 שנים לאלבום "רדיו חזק". המופע יערך ב-19 בינואר, בהיכל התרבות בתל אביב.

הלהקה, שהזמינה את זילבר להופיע עמה, לצד מאור כהן ומוקי, חזרה בה מההחלטה "בשל התבטאויותיו הגזעניות שאינן תואמות את רוח הלהקה". זילבר ידוע כמי שלא ממעט להשתמש בלשונו החדה כדי להביע את דעתו, גם אם היא גולשת מחוץ לקונסנזוס. החודש השתתף זילבר באזכרה לבנו של הרב מאיר כהנא, בה עסקו לא מעט גם בנושא קריאת הרבנים לאסור על השכרת דירות לערבים.

"אנו מכבדים ומעריכים את אריאל זילבר כזמר ויוצר, ואין לנו בעיה עם דעותיו הפוליטיות גם אם איננו מסכימים להן", מסרה הלהקה. "עם זאת, יש לנו בעיה עם התבטאויותיו האנושיות שאינן תואמות את ערכי הלהקה".

"גם בן גוריון היה כהניסט"

"הם מכירים את ההתבטאויות שלי ממזמן", השיב זילבר בשיחה עם וואלה! תרבות. "זה לא מאתמול. משהו שם משובש בתקשורת שלהם. אולי הם מפחדים שזה ישפיע על ההופעה שלהם, שפחות יבואו?" זילבר הוסיף ואמר כי אינו מוטרד מהמהלך של הלהקה, אלא מכך ש"הם עשו את זה כי הם לא יודעים מי היה הרב מאיר כהנא ובנו בנימין זאב כהנא ומה הם עשו. הם רק יודעים את מה שהם קראו בעיתונים".

לדבריו, "הם רק צריכים לברר קודם כל מה גולדה מאיר אמרה על הפלסטינים - שלא קיים עם כזה ושלא צריך לוותר להם על אף גרגר חול. גם היא היתה כהניסטית כנראה, גם בן גוריון כנראה היה כהניסט. לא היה נוח להם כל הסיפור הזה, זה לא היה להם נוח לדבר על זה היות שיש בינינו ערבים, אז מחביאים את זה מאחורי כל מיני סיסמאות".

חבר הלהקה, יזהר אשדות, דחה את טענותיו של זילבר כי הצעד נעשה מחשש לפגיעה במכירת הכרטיסים. "אין לי בעיה עם הדעות הפוליטיות שלו, אבל ברגע שזה חוצה את הקו וזה עובר למחשבה אנושית שסותרת לגמרי את המחשבה האנושית שלי, אז בטח שאני לא רוצה שזה יהיה חלק מהמסיבה שלנו", אמר אשדות בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully