וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: פרק אחרון ב"דוקולקטיב"

23.12.2010 / 7:45

הקולקטיב נפרדים מהמיני-סדרה שתיעדה את המסע שעברו, מהחיים בלונדון ועד הקלטת האלבום החדש עם כריס שואו, שעבד עם דילן. צפו בסיכום המסע

יח"צ - חד פעמי

(צילום: הקולקטיב, עריכת וידאו: ניר וייסמן, באדיבות מונוקרייב, תודה לברק מאיר, נעמה שהם וזיו שנהב על הצילומים הנוספים)

אחרי חמישה פרקים, תם המסע המיוחד של הקולקטיב עם "הדוקולקטיב", מיני-סדרה בת חמישה פרקים שנולדה מתוך צילומיה של הלהקה את עצמה, מראשית 2009 ועד לפני כמה חודשים, עת הקליטה הלהקה את "Onwards", אלבומה החדש שייצא במרץ 2010, בהופעת השקה חגיגית בבארבי בתל אביב.

בפרק האחרון מציגה הלהקה טכניקות הפקה מפתיעות שליוו את יצירת הסינגל "Whisky Eyes" (שייצא במהלך ינואר) והשלמת האלבום בניצוחו של המפיק האמריקאי כריס שואו, שעבד עם בוב דילן, סופר פרי אנימלז, וויזר, ווילקו, פבליק אנמי ועוד.

הקולקטיב ביקשו למסור ש:

אם כן, תודה על שלקחתם חלק בנבכי המסע הקולקטיבי לקראת האלבום המתממש ובא. אין אנו יודעין מה מהותו של אותו חלק אשר אתם לוקחים, אך לפחות אנו יודעין כי נתנו אותו. שכן כל אלו – סחיבת ציוד ב-Tube, גמיעת וויסקי באולפן, חזרת קולות בקיבוץ, רגל במלכודת עכברים – הם רק כמה רגעים, חתוכים וערוכים, מתוך שנה וחצי של רגעים לא ערוכים ולא חתוכים, רצופי דמעות וחיוכים, אשר באופן פלאי הובילו ליצירת אלבום זה, שהקשר בינו לבין אותם רגעים המתנגנים כעת נראה מקרי בהחלט. אבל, שיהיה - תחי המקריות, תחי הנתינה וגם הלקיחה, תחי החתיכה והעריכה, תחי התנועה, כל עוד היא נעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully