וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: מאיה רוטמן - "רחוק מכאן"

23.12.2010 / 9:33

קצת יותר משנה אחרי אלבום הבכורה שלה, חוזרת רוטמן עם "רחוק מכאן", סינגל ראשון מתוך אלבום שני. "זה בער בי", היא מספרת. "אני מרגישה שהחופש האמיתי מתחיל עכשיו"

יח"צ - חד פעמי

מאיה רוטמן לא מוכנה לחכות שוב את הזמן שעבר מאז התפרסמה ב"כוכב נולד" ועד שיצא אלבום הבכורה שלה: לכן, רק שנה וקצת אחרי שיצא אלבומה הראשון, "ממשיכים אחורה" היא שבה עם סינגל חדש, "רחוק מכאן" אותו כתבה והלחינה ואריאל קשת הפיק מוזיקלית.

לפני תחילת השיחה איתה, לרוטמן חשוב להוציא משהו מהלב: "זו לא שחצנות, אבל אני כן מרגישה שהשיר הזה מספיק כן כדי שאנשים יתחברו אליו", היא אומרת. "החיבור שלי עם המפיק המוזיקלי אריאל קשת הוא אדיר בעיני, כי אתה מוצא את עצמך כל כך הרבה פעמים כותב ומלחין שיר שעד שהוא כבר טוב בעיניך ובעיני אנשים החשובים לך, אתה צריך למצוא מישהו שיבטא אותו כמו שצריך ואריאל הוא כזה. 'רחוק מכאן' נשמע בדיוק כמו שרציתי ששיר שלי יישמע, אם היתה לי יכולת לעבד, מה שאין לי. אני באמת מבסוטה".

מאיה רוטמן.
חוזרת. מאיה רוטמן

.

וכך, שנה אחרי אלבום הבכורה "ממשיכים אחורה", רוטמן מתקדמת לאלבום שני, מבלי להביט אחורה: "אני לא משווה בין שני האלבומים כי מדובר כאן בתהליך חדש, שבו אני באה ממקום אחר", היא אומרת. "האלבום הראשון היה ממקום שונה לגמרי, ממקום עם המון לחץ והמון ציפיות והמון פחדים וחרדות. אני בכלל לא מצליחה להשוות ביניהם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

היית מאוכזבת מאיך שהאלבום הראשון התקבל?

"היה לי קצת קושי עם זה שהרדיו לא השמיע את השירים מן הסתם. הביקורות לעומת זאת, של אנשים שהיתה לי חשובה לשמוע את הדעה שלהם, היו מאד מפרגנות, ככה שמבואסת אני לא, כך שבסיכום שיא המבסוטה אני לא, אבל אני בסדר. אנחנו ממשיכים קדימה, לא אחורה".

לא לקח לך הרבה זמן להוציא את האלבום השני, בטח לא ביחס לזמן שלקח להוציא את האלבום הראשון.

"כי זה בער בי. זה לא קשור לניסיון לדעתי. אני חושבת שברגע שהוצאתי את האלבום נפתח איזשהו סכר שהיה נורא נורא סגור בשנים שאחרי 'כוכב נולד'. אני באמת מרגישה חופשיה עד גבול מסוים".

חופשיה באמת?

"חופשייה באמת הייתי בגיל 17, חופשייה הייתי לפני שהגעתי לגיל 25 והבנתי שאני רבע מתה וכשהיתה בי סוג של נאיביות שהכל עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully