וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: "Shim - "Drama Queen, להורדה חינם

26.12.2010 / 9:44

תכירו את שימרית עובדיה, הפועלת תחת השם Shim ואת אי.פי הבכורה שלה היא הוציאה אחרי שלמדה בבית הספר LIPA, שמייסדו הוא פול מקרטני. ויש גם שיר להורדה

יח"צ - חד פעמי

בשבועות האחרונים חובבי האינדי בישראל נחשפו לפרויקט מוזיקלי בשם Shim, שלפחות בעמוד הבנדקמפ שלו, בו מוצע אי.פי הבכורה שלהם לשמיעה מלאה, לא נחשפו עליו יותר מדי פרטים. ובכן, מאחורי הפרויקט עומדת שמרית עובדיה, שעבדה על האלבום בליברפול והקליטה אותו עם כוחות מקומיים. עובדיה אף למדה בבית הספר LIPA, שנוסד על ידי פול מקרטני. עתה, וואלה! תרבות מציעה לכם להאזין לשיר הפותח את האי.פי של Shim וכן להורידו חינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכינוי שנדבק הפך לפרויקט מוזיקלי יפה. Shim/מערכת וואלה!, צילום מסך

"Shim זה בעצם כינוי ש'נדבק' בזמן השהיה בליברפול", מספרת עובדיה לוואלה! תרבות, לקראת השקת האי.פי הראשון של Shim בהופעה בלבונטין 7 ב-1 בינואר. "הוא התחיל בקושי של המקומיים להגות את השם שמרית, נשאר שם חיבה והפך לסוג של שם במה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה תרמו הלימודים בבית הספר LIPA לעשייה המוזיקלית של Shim?

"LIPA זה מוסד שבעצם שם לעצמו למטרה 'להכשיר' מוזיקאים שכבר נמצאים בשלב יותר בשל ומגובש ביצירה שלהם, זאת אומרת שהדגש הוא על הכנה לקידום האומן מעבר לשלב של כתיבה וביצוע, אם זה במובן של הפקה מוזיקלית ואם זה במובן של התמודדות עם התעשיה. בחרתי במסלול שמתמקד בהפקה מוזיקלית ובהתאם לזאת התנסתה בעבודה באולפן כמפיקה ומעבדת. זה מה שבעצם הוביל להקלטת התקליט הזה".

האם ישנו דיבור להוציא אלבום או לפעול בחו"ל עם המוזיקה?

"בהחלט. מעבר לקידום שנעשה כבר באנגליה בעבר אנחנו נמצאים כרגע במגעים עם כמה לייבלים שונים ובודקים אפשרויות של הפצה והופעות בחו"ל".

להורדת השיר "Drama Queen":

עמדו עם העכבר על הלינק, לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, הורידו את השיר והאזינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully