וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עירד אשל - "ככה וככה"

27.12.2010 / 8:00

אתם אולי לא שמעתם עליו, אבל עירד אשל עומד מאחורי פתיחי הטלוויזיה שכולכם מכירים. עתה הוא מגיע לפרונט עם קאבר לשירו של שלום חנוך

יח"צ - חד פעמי

במשך שנים עירד אשל היה האיש שאתם שומעים כמעט כל ערב, אבל אין לכם באמת מושג מיהו. אשל הוא האיש שחיבר לא מעט מהפתיחים המוכרים ביותר בטלוויזיה, החל מ"מועדון לילה" ועד "מבט" של ערוץ 1 ו"היום שהיה". עתה, הוא פותח סופסוף בקריירת סולו, עם עיצוב מוזיקלי חדש של השירים האהובים עליו מתקופת ילדותו, כשהראשון שבהם הוא "ככה וככה" של שלום חנוך.

עירד אשל.
נחשף. עירד אשל

"שמעתי אותו אחרי הרבה זמן שלא שמעתי את הגרסה המקורית", מסביר אשל. "הייתי באיזושהי מסעדה ופתאום התחיל שיר וזיהיתי שהוא של שלום חנוך, משהו מהניינטיז ופתאום אמרתי לעצמי – 'אה, זה השיר הזה! עבר כל כך הרבה זמן'. אחרי זה החלטתי לטפל בו בעצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אני מבין גם שלך ושלום יש קשר עקיף.

"אותו אני לא מכיר, אבל בתקופת 'מחכים למשיח' הוא גר באותו בניין עם סבתא שלי. בכל פעם שהגעתי לשם הייתי מחפש את האוטו שצולם בחוברת של האלבום, דודג' דארטמונד 64' לדעתי. מצחיק, האוטו הזה תפס המון חניה".

ערב לזכרו של מאיר אריאל שלום חנוך. נמרוד סונדרס
מכיר את הסבתא. שלום חנוך/נמרוד סונדרס

לצד חנוך, עתידים להופיע באלבום קאברים נוספים לשירים שאשל בן ה-30 אוהב, בעיקר משנות ה-80, העשור בו גדל. "זה חדש לי כל הקטע הזה של שירה, אפילו שאני שנים מפיק מוזיקה", הוא מספר. "בכלל, האלבום הזה היה מיועד לעשייה עם אמנים אחרים שישירו, אבל כשהתחלתי להקליט את קווי המתאר שלו והשמעתי לחברים הם שאלו אותי – 'מה הקטע? תשיר אתה'. וזה נורא קשה".

למה בעצם?

"זה נורא קשה לשמוע את עצמך שר בפעם הראשונה. במילים פשוטות – אתה נשמע זוועה".

אשל מודה שכיום הוא נשמע יותר טוב והוא כבר מוכן להמשיך הלאה בעולם שמעניין אותו כרגע – המוזיקה שהוא יוצר. "אני פחות רואה את עצמי בפרסומת או במעברון הבא, אלא יותר במוזיקה", הוא מספר. "הפרויקט אמור לעבוד על אנשים שמחפשים שמות ולכן יש את הפרצוף שלי על הדיסק, אבל מה שחשוב זה לא אני, אלא שהשיר יהיה נגיש".

איך אתה מרגיש כשפתיחים שיצרת הופכים לרינגטונים?

"ברגע שהם הופכים להיות רינגטונים הם לא יכולים להיות פייבוריטים. אתה רוצה שמה שאתה אוהב יישאר אישי שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully