וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר פופ: מיהם כוכבי הפופ של 2011?

דפנה לוסטיג

27.12.2010 / 9:14

במקום לסכם לכם את כל מה שאתם כבר יודעים על השנה חולפת, דפנה לוסטיג החליטה לגלות לכם על מי אתם הולכים לדבר בשנה הבאה. נערת המצעדים קוראת בקפה

ג'סי ג'יי

Jessie j. Dave Hogan, GettyImages
שילוב של ליל קים ואיימי וויינהאוס. ג'סי ג'יי/GettyImages, Dave Hogan

הזוכה הטרייה בפרס בחירת המבקרים ל-2010 מטעם הבריטס מתכננת לכבוש את העולם ב-2011. את האמביציה של Jessie J רואים בעיניים ושומעים בקול; וכשהקול הזה הוא שילוב של ליל קים ואיימי וויינהאוס, מאוגף בכישרון של מי שכבר כתבה להיטים כמו "Party In The U.S.A" למיילי סיירוס, אין ספק שיש סיבה לציפייה האדירה. הסינגל הראשון, "Do It Like A Dude", אמנם לא הצליח כצפוי, אבל הסינגל הבא, "Price Tag" (יוצא במרץ), הוא שיר שקשה להפסיק לזמזם. מה גם שנוכחותו של הראפר המצליח B.o.B אמורה לעזור לג'סי להצליח גם בארצות הברית.

מיילס קיין

מיילס קיין. Gareth Cattermole, GettyImages
נסיך האלטרנטיב. מיילס קיין/GettyImages, Gareth Cattermole

מיילס קיין הוא אמנם שם ידוע לחובבי האלטרנטיב, אבל 2011 צפויה להיות שנת הפריצה שלו. קיין, לשעבר הסולן של הראסקלז ושותף לפרויקט היפיפה Last Shadow Puppets עם אלכס טרנר מהארקטיק מאנקיז, מגיש קריירת סולו שנשמעת אנרגטית, מלוכלכת ואינטליגנטית, וניחוחות של ג'ק ווייט והקינקס עולים ממנה. האלבום המלא יוצא בפברואר, נואל גלאגר צפוי להשתתף בו, ועל ההפקה שלו חתומים דן דה אוטומאטור וגראף ריס, מנהיג הסופר פרי אנימלז. גם נסיך אלטרנטיב אמיתי וגם בחור חמוד לאללה, קיין, ביחד עם אדל, מסמן את פברואר כחודש שכדאי לחכות לו.

קלייר מגווייר

Clare maguire. Dave Hogan, GettyImages
קלייר מגווייר/GettyImages, Dave Hogan

החומרים הראשונים שקלייר מגווייר שיחררה השנה נשמעו דומים מדי לאלו של פלורנס וולץ', רק קצת פחות טובים (אחרי הכל היא לא נהנית מההפקה של פול אפוורת'). אבל 2011 תהיה שנה גדולה עבור הבחורה בת ה-22 מבירמינגהאם. האלבום המלא יהיה פופי יותר מהסינגלים הראשונים ועל אף שרוחה של פלורנס בהחלט תרבוץ מעליו ואף תכביד עליו, קלייר, בסופו של דבר, תציג צד פופי וקליט יותר של הדרמה הנשית הזו, ועל כן תהיה קלה יותר לעיכול. ניכרת בעיה קלה באזור הכריזמה של מגווייר, אבל היא זוכה ליחסי ציבור מטורפים ואין עוררין על כך שהיא מוכשרת ומעניינת. מגוויר אמורה לרכוב רחוק על גל הפופולירות של פלורנס – עד לארצות הברית למעשה, שם מצפים שהיא תפרוץ את השוק הקשה מכולם. אם לשפוט על פי הסינגל הבא, "The Last Dance", יש בהחלט סיכוי שזה יקרה – מדובר בשיר מעולה. הסינגל יוצא בפברואר ואיתו האלבום השלם.

פלורי

פלורי ארנולד. ck Harvey, GettyImages
פלורי/GettyImages, ck Harvey

כבר מזמן לא חדרה לסצינת הפופ הלבנה בחורה יפה מדי. רובין קצת מפחידה, גאגא גם. קייטי פרי חמודה מאוד, אבל היא לא ליגה לאומית. פלורי, לעומתן, היא כל כך ליגה עד שהשנה היא נבחרה להוביל את הקמפיין של נינה ריצ'י. כן, היא עד כדי כך יפה.

כמוזיקאית, פלורי גדלה בבית ההפקה קסנומניה ועבדה עם שריל קול, קיילי מינוג והפט שופ בויז. היא טרם חתמה בלייבל גדול אבל היא מנגנת על גיטרה ומתופפת ומנצלת היטב את האינטרנט. באתר שלה תמצאו המון חומרים להורדה בחינם, כולל מלא רמיקסים מעולים שעשה לה פרד פאלק הצרפתי. אז פלורי לא תשנה את העולם עם הפופ שלה אבל הוא מגניב ונכון לעכשיו. אין לה קול גדול והיא לא אניגמטית ועוצמתית כמו רובין או גאגא, אבל הפופ שלה מלודי ועשוי היטב. הלוואי שקיילי היתה נשמעת ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully