וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר הימן חוזר לפסטיבל ברלין

עינב שיף

27.12.2010 / 18:14

הסרט "Coming Home" של הימן יוקרן בברלין וויהיה הסרט השלישי שלו שישתתף בפסטיבל. הימן: "לסרטים יש תפקיד מכריע במלחמה על פניה של החברה הישראלית"

תומר הימן חוזר לפסטיבל ברלין. הימן הודיע היום (שלישי) כי "Coming Home", המבוסס בחלקו על חומרים מתוך הסדרה "בדרך הביתה" ששודרה כבר, יוקרן בפסטיבל היוקרתי שייפתח בתחילת פברואר. הסרט עוקב אחרי עשור בחייו של היימן, משפחתו ועוד.

עבור הימן, זו הפעם השלישית בפסטיבל, אחרי "בובות נייר" מ-2006, שזכה ב-3 פרסים בפסטיבל ובשנה שעברה את "I Shot My Love", שזכה בפסטיבל הוט-דוקס בטורונטו. השנה, יוקרנו בפסטיבל גם "Coming Home" וכן "I Shot My Love" בהקרנה מיוחדת, שתלווה בשיחה עם הימן.

"זה אושר גדול וסיפוק עצום להתקבל בפעם השלישית למסגרת כל כך מכובדת, אבל אין זמן לחגיגות עכשיו כי הסרט עדיין לא גמור ויש עוד הרבה עבודה", אמר הימן. "אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף ביצירה האישית הזאת ובעיקר לבני משפחתי. אני שמח על הזכות לספר את הסיפור האישי שלי ושל משפחתי, ובאותה העת, להראות תמונה מורכבת של ישראל בעשור המדובר. בתקופה כזו, לסרטים דוקומנטריים יש תפקיד מכריע בעיצוב ותיעוד המציאות הישראלית היומיומית ובמלחמה על פניה של החברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully