וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון ואת' יתקלט בישראל

אלינור כרמי

28.12.2010 / 18:53

הדי ג'יי והמפיק המכונה "סנדק הטכנו", יתקלט בישראל ב-31 במרץ במועדון האומן 17 בתל אביב

הד. ג'יי סוון ואת' יתקלט בישראל ב-31 במרץ, כך אישר היום (שלישי) ראובן לובלין, הבעלים של מועדון האומן 17 בתל אביב, שם יתקלט הדי ג'יי הנחשב. "זה יהיה האירוע של השנה", אומר לובלין.

ואת' בן ה-46 נחשב לאחת הדמויות המשפיעות ביותר במוזיקה האלקטרונית והחל לתקלט עוד בגיל צעיר בפאב של הוריו בגרמניה סינגלים של Hot Chocolate. אין כמעט ז'אנר אלקטרוני שואת' לא ניגן מניו רומנטיקס, סול והיי אנרג'י והמשיך באסיד האוס וטכנו בשנות השמונים. בשנת 1988 פתח את מועדון ה-Omen ובאמצעותו הביא את האסיד האוס לגרמנים. בשנות התשעים עבר לטראנס ולאחר מכן חזר לטכנו האוס ולמינימל, והיה מעורב בהקמתם וניהולם של הלייבלים המצליחים ביותר באותם ימים- Eye Q, Harthouse וכיום כאמור Cocoon. לאחר שמועדון ה-Omen נסגר ב-98' פתח ואת' ב-2004 את מועדון הקוקון בפרנקפורט ובאיביזה ונהפך לאימפריה של מועדונים, בוקינג עולמי, לייבל עם האמנים והדיג'יים המוצלחים בעולם ומרצ'נדייז.

ואת' נחשב לדיג'יי הגרמני הראשון שהפיק ושיווק את עצמו ועיצב את מה שנקרא Sound Of Frankfurt ועל כן גם מכונה 'סנדק הטכנו'. הוא מפורסם בסטים הארוכים שלו (למעלה מ-14 שעות) ומוציא מדי שנה את סדרת האוספים המשובחת, "In The Mix: The Sound of The x Season", שמהווה סט מסכם של כל שנה, מאז האוסף הראשון שיצא בשנת 2000 והחל את תחילת דרכו של הלייבל קוקון. ב-92' שחרר את אלבום הבכורה שלו, "Accident In Paradise" (שיצא בהוצאה מחודשת לפני שנתיים), ומאז הוציא עוד שמונה אלבומים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוון ואת'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully