וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בתחרות סרטי האנימציה בחולון

שני גורקביץ'

28.12.2010 / 21:30

במקום הראשון זכה "סיפור סיני" של יוני גודמן, מהאנימטורים שעבדו על "ואלס עם באשיר" ואורי אינקס. סרטון האנימציה "רצח בדם קר" זכה בפרס חביב הקהל

האנימטורים יוני גודמן ("ואלס עם באשיר") ואורי אינקס הם הזוכים במקום הראשון בתחרות MaraToon 2010 ליצירת סרטי אנימציה. בטקס שנערך הערב (שלישי) בסינמטק בחולון, הוכרז כי השניים זכו בתחרות עם סרטם "סיפור סיני".

חבר השופטים של התחרות כלל בין היתר, את האנימטורים צביקה אורן ואבי עופר, וכן את האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב בחולון ומנהלת מוזיאון הקריקטורה והקוימקס בעיר, גלית גאון. את בחירתם ב"סיפור סיני" כזוכה נימקו השופטים ברמתה הגבוהה של האנימציה וכן בשל העושר, המורכבות והדיוק שביצירה. "הסרט מצטיין ברמה מקצועית ומעוררת התפעלות ביחס לזמן הנתון", כתבו השופטים.

זו השנה השנייה בה מתקיימת התחרות, ו-17 הסרטים שהוגשו אליה נוצרו בתוך חמישה ימים בלבד, ונדרשו לכלול שלושה גורמים: סחיטה, זנב וגונג. במקום השני זכה הסרט "Giving" שיצר האנימטור אדר וינטר, שהוגדר כ"הישג מרשים בעל איכויות מרשימות של בימוי קולנועי".

חבר השופטים העניק ציון לשבח לסרט "יורי" שיצרו אלון געש ודן קרגר, וכן לסרט "Supper" שיצרה לנה ברונשטיין. בפרס חביב הקהל זכה הסרט "רצח בדם קר" שאייר ליחי קלבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully