וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בון ג'ובי לוקח את הדאבל

29.12.2010 / 9:44

אחרי שבילבורד הכריז על סיבוב ההופעות של ההרכב האמריקאי כעל הסיבוב הרווחי של 2010, גם מגזין פולסטאר הנחשב העניק ללהקה את התואר. AC/DC במקום השני, U2 במקום השלישי

2010 היא כנראה השנה של בון ג'ובי, לפחות בכל הקשור לסיבובי הופעות: מגזין פולסטאר הנחשב דירג את סיבוב ההופעות של הלהקה כסיבוב ההופעות הרווחי ביותר לשנת 2010 בכל העולם. על פי נתוני האתר, הטור הכניס ללהקה 201 מיליון דולר ממכירת כרטיסים בלבד מ-80 הופעות שנספרו על ידי האתר. זאת, לאחר שמגזין בילבורד הכתיר את הטור של בון ג'ובי כרווחי ביותר לשנת 2010 מספירה של 69 הופעות.

לעומת דירוג בילבורד, AC/DC הגיעו למקום השני בדירוג פולסטאר כשהם מחליפים מקומות עם U2, שהגיעו למקום השלישי. ליידי גאגא נמצאת במקום הרביעי ואילו מטאליקה הגיעו למקום החמישי, בו נמצאים הבלאק אייד פיז בדירוג של בילבורד.

במקום השישי של דירוג פולסטאר נמצא כוכב הפופ מייקל בובלה, המופע "Walking with Dinosaurs" במקום השביעי, פול מקרטני שמיני, האיגלז במקום התשיעי ומופע החומה של רוג'ר ווטרס, שהוצג בצפון אמריקה בלבד, סוגר את העשיריה של 2010. בסך הכל, על פי פולסטאר, ירדו רווחי המוזיקאים מהופעות ב-12 אחוז לעומת השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully