וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגול בורדלו חוזרים לישראל

עינב שיף

29.12.2010 / 15:11

הלהקה בהנהגת יוג'ין הוץ תשוב לעשות שמח בישראל עם שתי הופעות, ב-28 בפברואר וב-1 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב

אימג'בנק GettyImages

(באדיבות שוקי וייס)

גוגל בורדלו חוזרת לישראל. הלהקה הניו יורקית המשלבת Pאנק ומוזיקה צוענית תופיע ב-28 וב-1 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב. מפיק ההופעה, כמו בשנה שעברה, הוא שוקי וייס.

ניתן לרכוש כרטיסים להופעה באתר מועדון הבארבי בתל אביב כבר מהיום (רביעי) במחיר של 200 שקלים במכירה מוקדמת. בתום המכירה המוקדמת יעלה המחיר ל-250 שקלים. קישור לאתר הבארבי מצורף בתחתית הכתבה.

גוגול בורדלו להקתם של יוג'ין הוץ ואורן קפלן, ישראלי לשעבר שהיגר לניו יורק שם הקים את ההרכב, שנחשב לאחד מהרכבי ההופעות הטובים בעולם. הלהקה מגיעה לבמות הראשיות בלא מעט פסטיבלים ברחבי העולם, בזכות השואו הגדול שמעניק הוץ. בורדלו תגיע לישראל שנה אחרי ביקורה הקודם, אז הופיעה בהאנגר 11 בתל אביב ולאחר מכן במועדון הבארבי בעיר. שתי ההופעות נחשבו להצלחות גדולות למדי, מה שהביא את מפיקי ההופעה ומנהלי הלהקה לסכם על ביקור חוזר שלה בישראל.

גוגול בורדלו בהופעה בתל אביב. שי אוקנין
שנה מוצלחת במיוחד. גוגול בורדלו בישראל/שי אוקנין

2010 היתה שנה טובה מאד להרכב, שלצד סיבוב הופעות ממושך בין במות גדולות בארה"ב ובאירופה הוציא אלבום חדש, "Trans-Continental Hustle" אלבום האולפן החמישי של הלהקה, שהופק על ידי לא פחות מריק רובין, אחד המפיקים המוזיקליים הבכירים בעולם. האלבום יצא בלייבל של רובין, "American Recordings" והגיע ה-62 במצעד הבילבורד האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully