וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר יוסף, אורן ברזילי ותמיר מוסקט על במה אחת

עינב שיף

30.12.2010 / 15:50

יוסף ומוסקט, חברי הבלקן ביט בוקס חוברים לאיתמר ציגלר ולאורן ברזילי להקמת דה בנדה, הרכב חדש. "זו ההופעה הראשונה בקריירה שלי שבה אני הולך לשבת", אמר יוסף

שיתוף פעולה חדש ומסקרן בעולם המוזיקה הישראלית: תכירו את דה בנדה, שהם למעשה תומר יוסף ותמיר מוסקט, שני שליש הגרעין הקשה של בלקן ביט בוקס, לצד איתמר ציגלר, מוזיקאי מצוין המופיע עם הלהקה וכן אורן ברזילי, שמסכם 2010 מצוינת עם אלבום סולו ראשון ומשובח וההופעות הביתיות המדוברות שלו.

עתה הם חוברים להרכב משותף, שיופיע לראשונה ב-14 בינואר במועדון רוטשילד 12 בתל אביב. ילוו אותם תום דרום וכן דן זייתון. הלהקה תבצע שירים מאלבום הסולו של ברזילי, מאלבומו החדש של תומר יוסף שיפורסם ב-2011 וכן מחומרי הסולו של ציגלר.

"אני מאוד מתרגש לקראת ההופעה הזו", אמר יוסף לוואלה! תרבות. "עם תמיר ואיתמר אני אמנם רגיל לחלוק במות במסגרת הבלקן ביט בוקס, אבל ההרכב הנוכחי הזה, בשילוב עם אורן - אחד המוזיקאים היותר מוכשרים בארץ - הולך להוציא מכל אחד מאיתנו רבדים שאני חושב שהקהל לא רגיל לקבל, משהו חדש לגמרי ומאוד אינטימי. מעבר לזה, נראה לי שזו ההופעה הראשונה בקריירה שלי כמוזיקאי, שבה אני הולך לשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully