וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן אבו - "בקרוב אצלך"

2.1.2010 / 8:00

אחרי ההצלחה של "ככה לא עוזבים", אבי בן אבו מוציא סינגל שני ומדבר על אלמנט ההפתעה, השינויים ב"כוכב נולד" וגם על היתרון שלו בז'אנר הים תיכוני האולטרה צפוף. ראיון

יח"צ - חד פעמי

אלו הימים של אבי בן אבו. הזמר, שהתמודד בעונה הקודמת של "כוכב נולד", מצא את עצמו מושמע באינטנסיביות כבר בסינגל הראשון שהוציא, "ככה לא עוזבים", ועתה הוא קוצר את הפירות עם "בקרוב אצלך", סינגל חדש שנועד, לדבריו, להוציא את הצד השמח שבו. "גורם ההפתעה הוא הדבר הכי חשוב שיש לי כרגע", אומר בן אבו בראיון לוואלה! תרבות.

אני מניח שלא ציפית להצלחה של הסינגל הקודם.

"ממש לא. עשיתי תיאום ציפיות ביני לבין עצמי וזו לא היתה התוצאה. כן ידעתי שהשיר הוא תו תקן של איכות, שבו אני מראה את כל השלבים שעברתי בחיים שלי, אבל פשוט לא ציפיתי לכל כך הרבה פרגונים. זה לא מובן מאליו".

לכן קצת מיהרת עם הסינגל החדש?

" דווקא לא מיהרתי לדעתי, פשוט הסינגל הראשון לא ירד מסדר היום. עכשיו הגיע הזמן לתת קצת משהו שמח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אבי בן אבו. אבי רוקח,
פרגונים? יש. השמעות? יש ויש. אבן אבו/אבי רוקח

למרות ההצלחה של "ככה לא עוזבים", בן אבו הוא קודם כל ההוא שכולם זוכרים מ"כוכב נולד". אין לו ממש בעיה עם התדמית הזו, אולם הוא בטוח שהמצב לא יישאר כך זמן רב: "התוכנית היתה בשבילי קרש קפיצה ענק, אבל צריך לזכור שזו תוכנית טלוויזיה והיא נגמרה ומתחילים בחיים האמיתיים, עם קריירה והכל. אני מרגיש שעכשיו אני קוצר פירות".

שמעת על חילופי השופטים?

"כן, אבל אני לא דואג להם. יהיה מעניין לראות אחרים".

הרגשת שמשהו בתוכנית לא דופק?

"ממש לא. הכל היה מתוקתק, אפילו מתוקתק מדי לדעתי".

אבי בן אבו. אביב חופי
עכשיו אלו החיים האמיתיים. אבי בן אבו/אביב חופי

מהאזנה לשני השירים שהוציא בן אבו עד כה, קשה להגדירו כזמר קלאסי בז'אנר הים תיכוני. המקצבים דומים, אבל קולו שונה במקצת ובעיקר נראה שלפנינו כן אמן שגדל על הז'אנר בבית אך מוכן לנסות דברים חדשים. "אני לא רוצה להעיד על עצמי, אבל מבחינת קול, הקול שלי הוא קול חדש וגם הסגנון המוזיקלי מביא משהו אחר", מספר בן אבו. "לאט לאט אנשים יבינו שיש בי קטע והם ידעו לזהות אותי ברדיו. חשוב לי שידעו שאני זה אני".

כי אתה חושב שצריך להעלות את הרמה בז'אנר?

"זו אפילו לא שאלה של ז'אנר, אלא של אמנים. אמן שגדל בצורה מסוימת מביא את הדבר שלו לבמה וחשוב לשמור על מקוריות ואותנטיות ולא להיות משהו אחר. אם חשוב לך להגיד 'תגידו לה' וזה עובד, אז סבבה שיש אנשים שמתחברים לטקסט הזה. אני מביא משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully