וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שוטרים יפרצו לבית "האח הגדול"?

שני גורקביץ'

30.12.2010 / 20:05

כריסטיאן, צעיר המשתתף בתוכנית, מבוקש בגין תקיפה של אדם לפני כחצי שנה. בעקבות שידור התוכנית, זיהה האיש המותקף את כריסטיאן. עתה, השוטרים עומדים בפתח הבית

מחוץ לבית "האח הגדול" בישראל ממתינים בדרך כלל ארז טל ואסי עזר, אולם נראה שלמשתתף אחד בגרסה הארגנטינאית של התוכנית אין מזל טוב שכזה. אתרי האינטרנט והטלוויזיה בארגנטינה מדווחים היום (חמישי) כי מחוץ לבית האח הגדול במדינה ממתינים שוטרים עם צו מעצר לאחד המשתתפים.

הבחור המבוקש הוא כריסטיאן אוריזגה, רווק בן 30 מהעיר בראקס שאוהב לשחק כדורגל ומתפרנס מטיול עם כלבים. כריסטיאן חשוד כי בחודש אפריל תקף אדם שנכנס לקיוסק בו שהה, סיפר כי בחוץ מתבצע פשע והוא זקוק לעדים. האיש, עורך דין במקצועו, טוען כי לא רק שכריסטיאן ושני חברים שהיו עמו לא סייעו לו אלא אף צעקו עליו "לך מפה! אין לך מה לעשות פה!". משלא הלך מהמקום, תקפו אותו כריסטיאן וחבריו וגרמו לו לחבלות.

בעקבות האירוע, הגיש האיש תלונה במשטרה אולם זו נותרה חסרת אונים כיוון שלא הצליחה לאתר את התוקפים. לאחרונה החלה בארגנטינה העונה השישית של האח הגדול, ועורך הדין המותקף התפלא לגלות בין הדיירים את אחד מתוקפיו. האיש הזדרז לדווח למשטרה וזו הגיע לאזור בית האח.

אחד ממנחי התוכנית, חורחה ריאל, אישר את המידע בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלנו אחר הצהריים צו מעצר לכריסטיאן מבית האח הגדול", צייץ. "אני בדרך לשם".בינתיים, חבריו של כריסטיאן שהיו עמו התראיינו בתקשורת וטענו כי מדובר בעימות מילולי ותו לא. כרגע, טרם הוחלט האם השוטרים ייכנסו לבית ויעצרו את כריסטיאן, שנמצא ממילא תחת פיקוח במשך כל שעות היממה, והנושא יובא להחלטתו של שופט בבית המשפט במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully