וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקברי נסוגה: לא תשדר תוכנית על נתיחת גופתו של מייקל ג'קסון

שני גורקביץ'

1.1.2011 / 16:51

בעקבות מחאת קרוביו של ג'קסון, החליטה הרשת לדחות עד להודעה חדשה את מועד שידור השחזור המדובר של נתיחת גופתו

אנשי רשת הטלוויזיה דיסקברי חזרו בהם אתמול (שישי) מכוונתם לשדר תוכנית טלוויזיה המשחזרת של נתיחת גופתו של מייקל ג'קסון. זאת, בעקבות פנייה ממנהלי עזבונו של ג'קסון ולאור העובדה שבשבוע הבא ייפתח משפטו של של ד"ר קונראד מוריי, הרופא החשוד כי סיפק לזמר המנוח את משככי הכאבים שהובילו למותו ממנת יתר ביוני 2009.

"לאור תחילתם של ההליכים המשפטיים בשבוע הבא, ולבקשת משפחתו של מייקל ג'קסון, השידור המתוכנן של התוכנית הדוקו-רפואית על הנתיחה הרשמית שנערכה לגופתו של מייקל ג'קסון נדחה עד להודעה חדשה", כך הודיעה הרשת. התוכנית, "נתיחת גופתו של מייקל ג'קסון: מה באמת הרג את מייקל ג'קסון" אמורה היתה להיות משודרת ב-13 בינואר בבריטניה ובמספר מדינות במערב אירופה.

המחאות נגד התוכנית החלו כבר בחודש שעבר, כשפורסמו הפרומואים לתוכנית שהראו גופה מכוסה בבד בחדר מתים, ומתוכה מבצבצת כפפה מוכספת עם פאייטים (אחד מסימני ההיכר של ג'קסון). מעריציו של ג'קסון חתמו על עצומה נגד שידור התוכנית, ומנהלי עזבונו של מלך הפופ כינו אותה "חסרת רגישות למשפחתו של ג'קסון, וחוסר טעם מחריד".

בתוך כך, ב-4 בינואר יימשכו ההליכים המשפטיים נגד ד"ר מוריי, המואשם כי הזריק לו מנת יתר של חומר ההרדמה פרופופול. הדיון יסוב סביב השאלה האם ישנן ראיות חזקות דיין כדי להעמידו למשפט. מוריי מכחיש את ההאשמות נגדו. בנוסף, לפני כשלושה שבועות יצא האלבום "Michael", שמורכב משירים מהעיזבון של מלך הפופ ושעורר סערה בעקבות טענות בדבר זיופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully