וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הורוביץ דבק ברווקות

עינב שיף

5.1.2011 / 8:00

בסרט "סטטוס: רווק/ה", המוזיקאי ואיש חיי הלילה מסביר את האידיאולוגיה מאחורי רווקותו. בראיון, הוא אומר שהשאלה מתי יתחתן גרועה לא פחות מהשאלה מתי יתאחדו נושאי המגבעת

יח"צ - חד פעמי

(מתוך הסרט "סטטוס: רווק/ה", באדיבות ערוץ 10)

גם אחרי צפייה בסרט "סטטוס: רווק/ה", סרט תיעודי אודות רווקים ורווקות בני 35 ומעלה שישודר בערוץ 10 ב-13 בינואר, קשה להבין מדוע אדם הורוביץ בחר להשתתף בו. בניגוד למרואיינים אחרים בו, כמו סער שיינפיין, הורוביץ נהנה מהילה איכותית יחסית מתוקף עברו כמוזיקאי וההווה שלו כאיש חיי לילה (כיום מבעלי בר הטקסידרמי בתל אביב). עם זאת, הורוביץ מצא את עצמו נפתח מול המצלמות, שם הוא פוצח בווידויים כנים על התנגדותו העזה למוסד הנישואין בפרט ולקשרים ארוכי טווח בכלל.

אדם הורוביץ עם אחיו יריב הורוביץ.
חש צורך להסביר. אדם הורוביץ עם אחיו יריב, מתוך הסרט "סטטוס: רווק/ה"

"אני כבר די מבוגר", אומר הורוביץ בן ה-45 בראיון לוואלה! תרבות לקראת שידור הסרט. "אני די הרבה שנים רווק, או יותר נכון, כזה שלא מתחתן ולא נכנס בברית הנישואים הרגילה. עם השנים, המון מבטים מלוכסנים מופנים אליי והרבה פעמים שואלים אותי את השאלה, שאין לי כבר כוח לענות עליה למרות שיש לי מה להגיד. לכן, הרגשתי שאחרי הרבה שנים בתור בר סמכא בעניין, מתאים לי להגיד את מה שאני חושב. הרגשתי שאני אוכל להפנות אנשים לסרט במקום להסביר כל פעם למה אני לא מתחתן".

ואחרי שצפית במוצר המוגמר, אתה מרגיש שהנקודה עברה?

"כן, הסרט העביר את הנקודה שלי כמו שצריך. יש בסרט חלוציות מסוימת, כי יש בו כדי לגרות את הסוגיה ובאיזשהו מקום לנרמל אותה ולהפוך אותה ליותר לגיטימית. יש אלטרנטיבה למוסד הנישואין והיא לא כזו מוזרה או תמהונית. הסרט נותן למוסד הרווקות תחושה של לגיטימציה".

זה נורא מוזר לשמוע אותך ככה. אתה אדם הורוביץ, ממתי אכפת לך מה אנשים אומרים עליך?

"שמע, עברתי כל מיני שינויים בחיים שלי. הרגשתי שאחרי כל כך הרבה זמן, יש עליי חובת הוכחה ולא רק כדי שלא יחשבו שאני פועל מתוך נהנתנות או אינפנטיליות שיש בי, כמו שחשבו עליי פעם. הקטע הוא שעכשיו אני חייב לא להתחתן שנתיים בתור חובת צינון".

אז איזו שאלה מעצבנת יותר – מתי נושאי המגבעת יתאחדו או מתי תתחתן?

"אתה יודע מה, אלו באמת שתי שאלות שהן ממש באותה רמה. אלו מין שאלות רטוריות שהתשובה עליהן היא פשוט ואקום, ריק, משהו שאין לי מה להגיד עליו. הן כל כך לא רלוונטיות שעצם השאלה עצמה – אין לי איך להתמודד עם זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נושאי המגבעת? לא רלוונטיים. אדם הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, הורוביץ ממש לא מתכוון לוותר על האספקט המוזיקלי בקריירה שלו. הוא מספר על שני פרויקטים עליהם הוא עובד בימים אלו – האחד הוא צמד ר?עות, יחד עם שתי די ג'ייז המתקלטות באופן קבוע בטקסידרמי ובו משתתפים גם מוזיקאים מוכרים יותר שהורוביץ מסרב לחשוף.

השני והיותר מסקרן הוא Dogs of War, פרויקט משותף לו ולתמיר אלברט שהחל לפני שנה ונעצר ממש לפני סיום עקב שובו של אלברט למאה שערים. "החלטתי שאני לוקח את החומרים האלו ומוציא אותם, כי הם ממש טובים", מספר הורוביץ. "בגלל השתלשלות הדברים והקדוש ברוך הוא, נוצר ביני לבין תמיר נתק, הוא עזב לירושלים ומאז לא שמענו ממנו. אבל אני אוציא את החומרים האלו לבד. אני פשוט מאד אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully