וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שפירא נפגע ברגלו, בכורת "רומיאו ויוליה" בסכנת דחייה

עינב שיף

3.1.2011 / 23:46

השחקן, המגלם את רומיאו בהפקה החדשה והמדוברת של תיאטרון הקאמרי מעד על רגלו בחזרה הגנרלית ונשלח לבדיקות רפואיות, שיקבעו האם הצגת הבכורה תוכל להתקיים במועדה

תקלה לא צפויה להפקה החדשה והשאפתנית של תיאטרון הקאמרי ל"רומיאו ויוליה". השחקן דן שפירא נפגע הערב (שני) בחזרה הגנרלית של ההצגה, שאמורה לעלות מחר להצגת הרצה ראשונה לרוכשי כרטיסים. במהל המערכה הראשונה, שפירא מעד על רגלו וניסה להמשיך כרגיל, אולם לאחר מכן אמר כי אינו יכול לדרוך על רגלו.

בשלב זה, ההצגה הופסקה, הצופים נשלחו לביתם ושפירא הועבר לבדיקות רפואיות בבית החולים איכילוב שיאמדו את חומרת הפגיעה ברגלו ויקבעו האם הוא יוכל לשחק כמתוכנן בהצגה שתוכננה למחר. מתיאטרון הקאמרי נמסר כי הם ממתינים לתוצאות הבדיקה כדי להודיע האם מועד ההצגה יידחה. שפירא עבר בדיקת רנטגן שתוצאותיה לא היו חד משמעיות, ולכן הועבר לבדיקת סי.טי כדי לקבוע האם ישנו שבר ברגל.

בתיאטרון הקאמרי עבדו באינטנסיביות על הגרסה החדשה למחזה, בבימויו של נועם שמואל. מדובר בהפקה חדשנית שמשלבת אמצעים מיוחדים כמו הקרנת וידיאו על מסכים וכן אוזניות בהן יוכל הקהל "לצותת" לשיחות של דמויות במחזה. לצד שפירא מככבים בהפקה נלי תגר, שרה פון שוורצה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully