וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על דילן: על המגעים להבאת בוב דילן לישראל

עינב שיף

4.1.2011 / 19:30

לוואלה! תרבות נודע כי שלושה מפיקים בכירים נמצאים במשא ומתן מתקדם על הופעה של הזמר הוותיק לקראת הקיץ. המיקום: פארק הירקון או אצטדיון רמת גן

כבר שנים שבוב דילן נחשב לאחד הדובדבנים שמפיקי ההופעות בישראל מבקשים לקטוף לעצמם. האמן הוותיק בן ה-69 ממשיך להופיע בסדרת ה-Never Ending Tour שלו וצפוי להגיע לאירופה שוב במהלך הקיץ, מה שמעורר מחדש את המאבק סביב הבאתו לישראל. בשנה שעברה פעל המפיק שוקי וייס להבאתו של דילן להופעה מלאה בפארק הירקון ברמת גן. המשא ומתן הגיע לשלבים מתקדמים, אולם נעצר בשל פערים בין הצדדים.

אלא שהשנה וייס אינו לבד בניסיונות להביא את דילן דילן ומולו נאבקים שני מפיקים אחרים על הכבוד והכסף. אחד מהם הוא מרסל אברהם, שהביא בשנתיים האחרונות את לאונרד כהן, אלטון ג'ון, רוד סטיוארט ועתיד להביא באפריל הקרוב את ג'סטין ביבר. אברהם הוא מפיק הופעות לא רק בישראל והוא מנהל משא ומתן עם אנשי דילן מזה מספר חודשים ועם אמנים בכירים נוספים כדי להביאם בקיץ הקרוב, כשאחד השמות שהוזכרו הוא פול סיימון.

מצד שני נמצא קובי סידי, איש עסקים, שניהל מגעים בעבר עם ביונסה, ריהאנה, ביבר ובון ג'ובי, אולם אף אחד מאלו לא צלחו, כולל הופעתה של ריהאנה שבסופו של דבר הגיעה לישראל דרך יוזמה של חברת אורנג' העולמית. גם סידי וגם אברהם הגישו הצעות גבוהות למדי לאנשיו של דילן והמשא ומתן מוגדר על ידי גורמים בתעשייה ב"שלבים מתקדמים". על פי גורם המעורה בפרטים, דילן הביע נכונות להופיע הקיץ בישראל. שני הצדדים הגישו הצעות שיתאימו לפארק הירקון או אצטדיון רמת גן.

לתחרות על ליבו של דילן יש היבטים חיוביים אך גם שליליים. סביר להניח שהמלחמה על ההופעה היוקרתית, שפוטנציאל הקהל שלה עומד על כ-45 אלף אנשים, כלומר הכנסה אפשרית של מיליוני שקלים עוד לפני החסויות האפשרוית, תביא בסופו של דבר את דילן לישראל. הבעיה היא שהעלות תהיה גבוה למדי והקהל צפוי לשלם את מחירי הכרטיסים ששילם על הופעתו של פול מקרטני בישראל ואף למעלה מכך. זו, בין השאר, אחת הסיבות שההערכות בתעשייה היא שוייס נוטה לצאת מהמירוץ אחר דילן – עלות ההופעה לא תשתלם מול המחיר שיידרש כדי להופכה לרווחית.

תגובות

עו"ד חגי שטורווייס, נציגו של מרסל אברהם בישראל מסר בתגובה: "תקווה זה תמיד דבר טוב".

קובי סידי מסר: "שמעתי את השמועות - אין תגובה".

ממשרדו של שוקי וייס נמסר בתגובה: "בעולם ההפקה הבינלאומי, אנחנו נמצאים מדי יום במשא ומתן עם גורמים מחו"ל, גם דילן ביניהם. כידוע, מרבית המשאים ומתנים נמצאים באוויר ולצערי מודיעים עליהם מבעוד מועד כשאינם חתומים עדיין. אנחנו מתרכזים במה שסגור ומבחינתו שנת 2011 נפתחת עם הלהקה המדהימה גוגול בורדלו ובהמשך השנה צפויות הופעות שאנו יותר ממצפים להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully