וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזי כץ ונתן סלור - "After All The Love Is Gone"

5.1.2011 / 8:30

אחרי 10 שנות שתיקה, ג'וזי כץ חוזרת לשיר בסינגל חדש מהאלבום המתקרב של נתן סלור. "הייתי צריכה לדחוף את עצמי יותר", היא אומרת בראיון לוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי

קצת לא ייאמן שזמרת בסדר הגודל של ג'וזי כץ לא נכנסה לאולפן במשך 10 שנים. כץ, מחלוצות הפופ בעברית עם החלונות הגבוהים, הוציאה בשנת 2000 אוסף עם שני שירים חדשים ומאז התמקדה בהופעות, אבל ללא שירים חדשים. עתה היא שבה, כזמרת בסינגל החדש של נתן סלור, "After All the Love is Gone", אותו כתב והלחין סלור יחד עם יסמין אבן. "הבנתי שהרבה דברים השתנו בחברות התקליטים כך שאפילו אין לי מה לפנות אליהן", מספרת כץ בראיון לוואלה! תרבות. "אני אחת כזו שעשו בשבילה הכל – אמרו לי מתי ללכת לאולפן ומתי לא ולכן כשלא אומרים לי, אני לא הולכת".

ג'וזי כץ עם נתן סלור. עמית ישראלי,
הגיע הזמן. כץ עם סלור/עמית ישראלי

אלא שסלור ואבן תפסו את כץ והציעו לה את השיר החדש שלהם, בו היא נשמעת כמו שלא נשמעה מעולם: על רקע ההפקה המוזיקלית המיוחדת של אלי אברמוב מהקליק, כץ כלל לא נשמעת כפי גילה וגם הסגנון המובחן שלה משתנה לטובת קול שספק אם אפשר לזהות אותה בו בשמיעה ראשונה.

"הדבר הראשון שאהבתי בשיר הוא שהוא באנגלית", מודה כץ. "סוף סוף התאפשר לי לשיר בשפה הזו. מבחינת העיבוד, זה באמת משהו שונה מכל מה שעשיתי בעבר וממש התחברתי לזה. יש לי כמה ידידים ששמעו את השיר ואמרו לי 'זה בדיוק הסגנון שאת צריכה'".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

נו, אז אולי עכשיו יבער לך שוב להוציא אלבום.

"האמת שכן, אבל אני לא רוצה אלבום גדול. זה כמו לידה ובגילי אני לא חושבת שאני מסוגלת. אני מעדיפה אי.פי, שלושה-ארבעה שירים. נשאר רק למצוא מישהו שישקיע".

האמת, כשאת מסתכלת אחורה, יש משהו בקריירה שלך שאת מצטערת עליו?

"כן. הייתי צריכה לעשות יותר, הייתי צריכה לדחוף את עצמי יותר. אני מרגישה שהפוטנציאל שלי לא ממש מוצה. חבל".

נתן סלור. עמית ישראלי,
האיש שהוציא את ג'וזי מהכפור. נתן סלור/עמית ישראלי

השיר כאמור לקוח מאלבומו החדש של נתן סלור, שאחרי שנים של יצירה לוקח כיוון מוזיקלי חדש, בעזרתם של יסמין אבן והמפיק המוזיקלי אלי אברמוב. האלבום החדש, השני במספר של סלור, יכלול שיתופי פעולה עם רוני אלטר, ערן צור, מיקה קרני, קוואמי דה לה פוקס ועפר בשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully