וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Twilight Singers חוזרים לישראל

עינב שיף

12.1.2011 / 19:06

לא רק מארק לאנגן אוהב להופיע בארץ: חברו הטוב גרג דולי ולהקתו המצוינת יופיעו בישראל בחודש אפריל במועדון רדינג 3 בתל אביב, לרגל הוצאת אלבומם החדש, "Dynamite Steps"

ה-Twilight Singers בדרך לישראל: לוואלה! תרבות נודע כי הלהקה עתידה להופיע בשתי הופעות בישראל בחודש אפריל הקרוב, ב-16 וב-17 בחודש. ההופעה תתקיים במועדון הרדינג 3 בתל אביב. מחיר הכרטיס להופעה, בהפקת Plug Productions, יעמוד על 229 שקלים.

זהו ביקורה השני של הלהקה בישראל, אחרי שתי הופעות מוצלחות למדי במועדון הבארבי בתל אביב בקיץ 2006. ההופעות התקיימו בסוף חודש אוגוסט, זמן קצר אחרי מלחמת לבנון השנייה. למרות לחץ רב שהופעל על הלהקה אז לבטל את ההופעה, הסולן גרג דולי הודיע כי הוא דווקא מוסיף הופעה. ללהקה התלווה אז מארק לאנגן.

שנה לאחר מכן חזרו דולי ולאנגן בתור הגאטר טווינז לשתי הופעות מוצלחות נוספות. מאז, לאנגן חזר עוד פעמיים ואילו דולי לא חזר. בפברואר הקרוב תוציא הלהקה את אלבומה החמישי, "Dynamite Steps", ממנו יצא כבר הסינגל "Blackbird and the Fox". לפני הטוויילייט סינגרז היה דולי סולן להקת האפגן וויגז, מלהקות החשובות בז'אנר הגראנג', שזכורה בגלל אלבומים כמו "ג'נטלמן" ו-"1965".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully