וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן והמוג'וז ושלומי שבן - "Reckoning Song"

5.1.2011 / 8:30

עקב הביקוש, אסף אבידן והמוג'וז מוסיפים הופעה עם הסימפונט רעננה ו-40 נגניה: "אנשים אומרים שהתמסחרנו", אומר אבידן. "אבל אני מאמין באמנות שלנו". ויש גם שיר עם שלומי שבן

יח"צ - חד פעמי

נראה שלא משנה באיזה פורמט הם יבחרו, הביקוש לאסף אבידן והמוג'וז לא יורד: הלהקה מוסיפה הופעה עם התזמורת של סימפונט רעננה (40 נגנים) ותופיע גם ב-23 בינואר, לצד התאריך המקורי ב-19 בינואר. בנוסף, מוציאים אבידן והמוג'וז גרסה מיוחדת ל-"Reckoning Song" עם שלומי שבן על הפסנתר. "האמת היא שקיוויתי שזה יצליח ככה, אבל אני אף פעם לא אוהב להגיד את זה", אומר אבידן בשיחה עם וואלה! תרבות. "אם אני אגיד שציפיתי לזה זה יישמע יהיר ואם אגיד שאני מופתע, זה יישמע שאני לא מאמין במה שאנחנו עושים. אבל זה מופע ששווה את זה. אני והלהקה לא נרוויח שקל, אבל זה ייצא מדהים".

אסף אבידן עם שלומי שבן. Muper Photo,
ללמוד את השירים מחדש. אבידן ושבן/Muper Photo

העבודה על המופע הזה גרמה לך לשמוע את השירים אחרת?

"כל הרעיון של לתרגם שירים של עצמי למקומות אחרים היה חוויה מאד מכוננת בשבילי. מיכאל וולפה, המעבד האמנותי של המופע (אורי וינוקור מפיק מוזיקלי יחד עם אבידן – ע.ש), עשה איתי פגישה כשהתחלנו לעבוד על זה והוא ביקש ממני שאני פשוט אדבר איתו על כל שיר וזו חוויה שאף פעם לא חוויתי, כי אני לא מסביר את השירים שלי. זה גורם לי להרגיש מוזיקאי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יש תחושה שאתה והמוג'וז זזים נורא מהר מפורמט לפורמט.

"אוי ואבוי לי אם אני אתקבע ברעיונות. הכל מתחיל בגחמות שלי, כשאני יושב באוטו ואומר שבאלבום הבא יהיו שלושה נבלים ואבוב ואיכשהו זה קורה. איכשהו כל הרעיונות הטיפשיים שלי קורים. אני לא יודע מה ארצה לעשות עם החיים שלי, אז כל דבר שאנחנו עושים הוא תיעוד של מה שאנחנו עושים באותו רגע. אנחנו שונאים לשעמם את עצמנו".

אסף אבידן והמוג'וז בהופעה בהיכל התרבות. נמרוד סונדרס
שטויות שהופכות למציאות. אבידן/נמרוד סונדרס

לצד העבודה על המופע החדש, שישיק למעשה את האלבום האחרון "Through The Gale", אבידן מתכונן להקלטת אלבום חדש ללא המוג'וז, כחלק מאותה תזזית אינסופית שלו. במקביל, גם הוא מודע לכך שמעמדה של הלהקה השתנה סופית ועם הפיכתה להצלחה כמעט מיינסטרימית, גם הביקורות עליו לא איחרו. "הייתי בטוח שיקטלו את האלבום החדש ויגידו 'או סוף סוף הכישלון של אסף אבידן הגיע', אבל לא היה אכפת לי וזה גם לא קרה", אומר אבידן. "גם אם זה נראה לאנשים מסוימים שאנחנו מוכרים את עצמנו לפעמים או שסטינו מהדרך העצמאית שלנו, באמת – לא אכפת לי, אני ישן טוב בלילה ואני מרגיש שאנחנו נאמנים לאמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully