וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון היה מת כשהפרמדיקים הגיעו לביתו"

עינב שיף

4.1.2011 / 20:31

בשימוע שנערך בלוס אנג'לס כדי לקבוע האם יתנהל משפט נגד ד"ר קונראד מוריי, טען התובע כי הרופא ביצע בג'קסון החייאה באופן מרושל ואף ניסה להסתיר ראיות

רגעי האמת בתעלומת המוות של מייקל ג'קסון מתקרבים: היום (שלישי) נערך שימוע בבית המשפט בלוס אנג'לס שנועד לקבוע האם יתנהל משפט נגד רופאו ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי, שנחשד בגרימת מותו.

בהצהרת הפתיחה בשימוע, אמר התובע דיוויד וולגרן כי ג'קסון לא היה בין החיים כשהפרמדיקים הגיעו לביתו בלוס אנג'לס. לדבריו, ג'קסון מת כתוצאה מזריקת הפרופופול שנתן לו ד"ר מוריי, שלאחר מכן גם ביצע החייאה בזמר המנוח באופן רשלני. בנוסף, טען וולגרן, ד"ר מוריי ביקש משומר ראש בבית לסייע לו בהסתרת ראיות שיקשרו אותו להזרקת חומר הפרופופול. מעריצים של ג'קסון בבית המשפט מדווחים עוד כי הפרמדיקים טענו שיש לקבוע את מותו של ג'קסון בבית, אולם ד"ר מוריי סירב והתעקש שייקחו אותו לבית החולים. להערכתם, ג'קסון היה מת במשך שעה עד שמותו הוכרז למעשה.

התובע אף הוסיף כי ד"ר מוריי העניק לג'קסון זריקות פרופופול במשך חודשיים, בהם לא דיווח לרופאים אחרים שטיפלו בג'קסון אודות הטיפול. חמור מכך - גם כשג'קסון נלקח לבית החולים במצב קריטי לכאורה, ד"ר מוריי עדיין לא דיווח על הטיפול.

מאוחר יותר, העיד עוזרו של ג'קסון כי ד"ר מוריי עורר את חשדו, כשלאחר שהוכרז מותו של ג'קסון ביקש הרופא לשוב לבית ולאסוף משם "קרמים" שג'קסון הותיר, בטענה שג'קסון לא היה רוצה שידעו כי הוא מחזיק כאלו ברשותו. במאי המופע "This is It" טען כי מוריי אפשר לג'קסון לערוך חזרות למרות צינון שחש כמה ימים לפני מותו. עם זאת, היומיים שלפני מותו היו, לדבריו, "יומיים מופלאים של חזרות".

כרגיל, בני משפחת ג'קסון התייצבו לשימוע, לצד מעריצים. בתוך בית המשפט, סניגורו של ד"ר מוריי סירב להעניק הצהרת פתיחה, כנראה כדי לא לחשוף את קו ההגנה של הרופא, שצפוי לטעון כי ג'קסון הזריק לעצמו את החומר והביא על עצמו את מותו. השימוע עתיד להימשך קצת פחות משבועיים, אז יחליט השופט, מייקל פסטור, אם לעבור למשפט מול חבר מושבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully